lordofdeath Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 ble i går natt stoppa av onkel blå, etter en runde på byen. Var vel en 4 timer etter siste halvliter, og ble stoppa med 0.44 i promille. Noen som vet sånn ca sperrefrist og slikt for det? Er det også noe jeg kan gjøre for å få redusert den tida? Kjører en del truck på jobben, så må vel ha lappen for dette, pluss at fattern driver møbelbutikk, så har kjørt varer der det siste året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 gidder ikke starte på hele "kjøre og alkohol samme døgn" regla, så derfor håper jeg bare at du ikke gjør det igjen :) Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Og du trenger ikke lappen for bil om du skal kjøre truck på jobben. Med mindre du skal kjøre langs offentlig vei. Du kan tilogmed krysse offentlig vei uten lappen for bil. Har nettopp tatt teorien på truck så dette husker jeg ;) Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Ikke for å være kjip eller noe, men naboen ble tatt med 0,5 i promille og han mista lappen i 1,5 år.... Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 ble i går natt stoppa av onkel blå, etter en runde på byen. Var vel en 4 timer etter siste halvliter, og ble stoppa med 0.44 i promille. Noen som vet sånn ca sperrefrist og slikt for det? Er det også noe jeg kan gjøre for å få redusert den tida? Kjører en del truck på jobben, så må vel ha lappen for dette, pluss at fattern driver møbelbutikk, så har kjørt varer der det siste året. Kvifor kjøyre med 0,44 i promille eigentlig? - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 ble i går natt stoppa av onkel blå, etter en runde på byen. Var vel en 4 timer etter siste halvliter, og ble stoppa med 0.44 i promille. Noen som vet sånn ca sperrefrist og slikt for det? Er det også noe jeg kan gjøre for å få redusert den tida? Kjører en del truck på jobben, så må vel ha lappen for dette, pluss at fattern driver møbelbutikk, så har kjørt varer der det siste året. Men hvor mange halvlitere hadde du før de fire timene? :coplight 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 ble i går natt stoppa av onkel blå, etter en runde på byen. Var vel en 4 timer etter siste halvliter, og ble stoppa med 0.44 i promille. Noen som vet sånn ca sperrefrist og slikt for det? Er det også noe jeg kan gjøre for å få redusert den tida? Kjører en del truck på jobben, så må vel ha lappen for dette, pluss at fattern driver møbelbutikk, så har kjørt varer der det siste året. Er du så teit at du setter deg i bilen etter så kort tid så håper jeg virkelig du mister lappen lenge!!! Hadde vel håpet på :jail Men det skjer vel ikke 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Skulle kanskje tenkt på jobben din før du sate deg bak rattet? Lykke til som fotgjenger de neste 6-12 månedene-du har ærlig fortjent det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 mister ikke fører retten til å kjøre truck hvis en blir tatt i fylla. men har ikke lov å kjøre truck på offentlig vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Altså, hva er 0.44 i promille? 1-2 pils ? For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spiffo Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 0,44 er ganske mye mere enn 1-2 pils. Truck kjøringa di kan du nok ikke bruke som grunn. Da denne lappen ikke har noe med bil å gjøre. http://www.lovdata.no < der finner du det meste. Mener å huske rundt 0,5 er 1 år +- uten lappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leon Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 mellom 0,2 og 0.5 gir vel kun bot... flaks.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordofdeath Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 fortjener det, men alikavel utrolig surt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 man kan kjøre truck hvis politiet ikke tar fra deg retten til det.er ikke alltid de tar begge delene.hvis ikke kan du kjøre.har just tatt sikkerhetskurset til truck og maskin så :) Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Når du kjører med promille så kan du bare ha det så godt. Flytta bilen hele 1 meter i natt jeg også. Sjåføren klarte å rygge bilen ut i en snøskavel. proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg