Gå til innhold

Audi Vs VW!

Ranger emnet


Mehdi

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en gutt på 19 som er interessert i å kanskje bytte ut min audi a4 1.6l (1995 b5) som har gått 170k km mot en VW Golf 3 VR6 som har gått 165k km!

 

Hva syntes dere? er det dumt det jeg gjør? er så usikker her så håper noen her kunne kommet med positive eller negative ideèr.. =/

 

Selger audien for ca 60k kr og kjøper golf VR6 for ca 50k kr:)

 

Takker for alle svar:)

`99 Audi S3

x`95 Audi A4

x`88 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doh, trodde du skulle velge hvilken bil du skulle kjøpe :P

 

Uansett. En kompis av meg hadde en vr6 en gang i tiden, å i følge han så er det en sinnsyk morsom bil med masse motor og kjøreglede. Og jeg vil tro den sparker litt bedre enn den 1,6 litern som står i audien nå.

 

Jeg har aldri kjørt en vr6, men etter det jeg har hørt av folk som har kjørt og hatt en, så er det en helt sinnsyk bil.

 

Hvor driftsikre de er har jeg ingen anelse om. Jeg vet bare at det er kjøreglede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er en gutt på 19 som er interessert i å kanskje bytte ut min audi a4 1.6l (1995 b5) som har gått 170k km mot en VW Golf 3 VR6 som har gått 165k km!

 

Hva syntes dere? er det dumt det jeg gjør? er så usikker her så håper noen her kunne kommet med positive eller negative ideèr.. =/

 

Selger audien for ca 60k kr og kjøper golf VR6 for ca 50k kr:)

 

Takker for alle svar:)

 

Mitt kjipe råd er å heller kjøpe en VW/Audi som har gått færre km og da heller er litt mer motorsvak til samme pris. Da slipper du å koste på masse slitedeler og kan legge deg opp penger til å kjøpe en kraftigere bil senere. ;)

Vennlig hilsen RK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår