Gå til innhold

Sandra Lyng Haugen kan ikke kjøre bil!

Ranger emnet

laksen

Anbefalte innlegg

Mamma er faktisk ganske god til å kjøre.

Eneste hun gjør feil er å holde inn clutchen forran kryss og bremse me bremsene, i stede for motoren som er det beste.

Giring kan hun og ikke ruser hun kald bil.

Er også ganske flink med sporvalget sitt, og kjører jevnt og fint.

Har fått noen bøter da. :jail

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma er faktisk ganske god til å kjøre.

Eneste hun gjør feil er å holde inn clutchen forran kryss og bremse me bremsene, i stede for motoren som er det beste.

Giring kan hun og ikke ruser hun kald bil.

Er også ganske flink med sporvalget sitt, og kjører jevnt og fint.

Har fått noen bøter da. :jail

Sjekka mellom beina til mor di i det siste ell? :D Det der var nesten for godt til å være sant :p

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir steike gal av å sitte på min mor. Hun gjør alt feil :P

Etter jeg fikk lappen, så kunne jeg påpeke sånn 20 ting hun gjorde galt, bare på en tur inn til sentrum. Endte opp med at jeg tok over rattet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som Sandra blitt dradd gjennom ei myr eit par gonga, men det er mi meining.

Så du hadde heller kjørt feststakan opp i din egen mor? Greit nok at det finnes mange som er heitere enn Sandra, men hun er fremdeles Norges voldtektsoffer nr. 1.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår