Gå til innhold

Åssen vinge er det?

Ranger emnet

Per-Henrik

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Smaken er som baken gutter.. den er delt :P... men forundrer meg noe inni helsike atte det er så mange som er imot "850" fangere osv på 240 her på forumet.. men en jævla alu vinge er liksom konge..hmm bare min mening da..

så her for en stund siden en strøken orginal audi 100 (C4)svart me en sånn "dobbel dekker" alu vinge i byen.. det tror jeg nok di fleste synes er helt for jævelig

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaken er som baken gutter.. den er delt :P... men forundrer meg noe inni helsike atte det er så mange som er imot "850" fangere osv på 240 her på forumet.. men en jævla alu vinge er liksom konge..hmm bare min mening da..

så her for en stund siden en strøken orginal audi 100 (C4)svart me en sånn "dobbel dekker" alu vinge i byen.. det tror jeg nok di fleste synes er helt for jævelig

En slik vinge er småtteri i forhold til en 850 front mener jeg,greit nok at den kanskje ikke hører hjemme på en volvo 240,men det gjør iallefall ikke en 850 front :ass

Blir heller gruppe a vinge nå når jeg skal shoppe vinge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slik vinge er småtteri i forhold til en 850 front mener jeg,greit nok at den kanskje ikke hører hjemme på en volvo 240,men det gjør iallefall ikke en 850 front :ass

Blir heller gruppe a vinge nå når jeg skal shoppe vinge.

påstår du atte den gamle GLT`en min er finere me vanelig front..jaja..

ble ikke så fornøyd me Fried fanger.. men denne 850fangern ble drit fin!

å det har di fleste jeg har møtt bemerka seg..at den fangern passa MEGET bra!

1244GLT86.jpg[/img]

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påstår du atte den gamle GLT`en min er finere me vanelig front..jaja..

ble ikke så fornøyd me Fried fanger.. men denne 850fangern ble drit fin!

å det har di fleste jeg har møtt bemerka seg..at den fangern passa MEGET bra!

1244GLT86.jpg[/img]

Som du selv skrev så er smaken delt,og bra er det. :hello:

Men for å si det sånn så er det der det værste jeg ser på en 240.

Det er iallefall smaken min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider