J-ski Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Hei noen som gidder å mekke en b ascona til meg? sorry har ikke noe bilde dere kan gå ut ifra... men dere klarer sikkert å finne noe =D hvordan den skall se ut... 1, mørk lilla metallic lakk 2, sota ruter hele veien 3, hvite fem eikers felger 4, senket 5, hel røde lykter bak, hvite blinks forran 6, null krom lister å sånn dritt bilen bør helst ikke ha styling på noen måte... Hadde noen gidda å prøve seg pliiis, kunne tenkt meg å se ca hvordann dette vill se ut =) på forhånd takk =) Siter "Ænkell å Grei læggen breeiii" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joaquin90 Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Ein kjapp ein så den er sikkert ikkje heilt sånn som du vil ha den men men Siter "The fear is in the eye of the beholder" (don`t let it be you) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-ski Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 fin denn=) tusen takk=D men ikke helt den jeg ser for meg i hodet.. men det er bare å fortsette=) Glemte å nevne en sån liten orginal vinge på bakluka om dere gidder=) Siter "Ænkell å Grei læggen breeiii" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-ski Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Ikke fler som tar utfordringa...? Siter "Ænkell å Grei læggen breeiii" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 her har du en rask en.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-ski Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 åhh.... begynner å ta seg opp=) keep up the god work.... flere? Siter "Ænkell å Grei læggen breeiii" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg