Gå til innhold

Lillehammer - stereo stjålet i vw corrado natt til 19.mars

Ranger emnet

acoupe

Anbefalte innlegg

hei!

Bilen min sto på skadesenteret på Lillehammer bilskadesenteret, der har den stått i en tid nå pga en skade som skal fixes på forsikringen.

I går var jeg innom der for å hente noen greier som lå i bilen, dette var ved 20.tiden.

I dag ved 13.00 dro jeg bort tid for å hente enda en liten del, og da så jeg at håndtaket var borte, samt en bulk under håndtaket, samt min cd/mp3 spiller, forsterker og hattehylle med høytalere. Det er ikke store greiene i veldig høy verdi, men de som har tatt dette henger i en tynn tråd.

Så om noen her har hørt noe så let me know.

Det er snakke om en clarion db358 cd/mp3 spiller, forsterker av ukjent merke(sølv/hvit på ca a4 str), og pioneer 6x9 høytalere (ukjent modell med har over 300watt peak).

Det var også røsket i masse ledninger og rotet inne i bilen.

Dette er spilleren.

100_7716.jpg

Området er video overvåket og forholdet er politi anmeldt!

Så dem som måtte ha funnet på dette idiotiske brekket blir funnet!

Alle opplysninger mottas med stor takk! og en meny på mcdonalds om det fører til oppklaring i saken eller om hvem som sto bak ugjerningen!

mvh stian

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjører mye forbi der når jeg jobber, men eneste jeg har sett der i natt var et par rånere som var borti der, en audi 100 og en anna gammal haug av en bil..

Skal si i fra om jeg hører noe! Provoserende detta!

når var disse rånerne der? ca klokkeslett?

Hva slags type bil var den andre?

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var jeg og en til som var bortved der. den andre bilen er en Skoda vrak.

Vi har ikke tatt cd spilleren da hehe. Var bare bortved Litra å snudde.

Er noe dritt at folk ska stjele. Bare din som det har blir frastjålet fra eller?

ah, det var dere det :P

Er litt ops på biler i den gata der om natta, etter alt pisset som har vært i byen den siste tiden,.. en dag smeller det nedi der og :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah, det var dere det :P

Er litt ops på biler i den gata der om natta, etter alt pisset som har vært i byen den siste tiden,.. en dag smeller det nedi der og :P

Ja :P

Har vært en del innbrudd å slikt i det siste ja. Folk har lite å gjørra.

Men er da hvertfall bra at det stede er overvåka. Litt lettre å finne ut hvem det kan være. Slike folk skulle ha hatt sikkelig deng :P

98 Audi a6 1,8tq

92 Vw Passat 1.9tdk

82 MB Gelenderwagen 300Td

X 85 Audi 100cs quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var jeg og en til som var bortved der. den andre bilen er en Skoda vrak.

Vi har ikke tatt cd spilleren da hehe. Var bare bortved Litra å snudde.

Er noe dritt at folk ska stjele. Bare din som det har blir frastjålet fra eller?

Så du bilen min der? la isåfall ikke merke til om dørhåndtaket mitt var borte?

Hvis tyvene ikke har brukt hansker så tror jeg at det blir noen fingeravtrykk igjenlagt!

Fant faktisk igjen hattehylla mi under dette skoda vraket, men uten høytalerne da selvfølgelig!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du bilen min der? la isåfall ikke merke til om dørhåndtaket mitt var borte?

Hvis tyvene ikke har brukt hansker så tror jeg at det blir noen fingeravtrykk igjenlagt!

Fant faktisk igjen hattehylla mi under dette skoda vraket, men uten høytalerne da selvfølgelig!

Så ikke bilen din nei.Var bare bortpå Litra å snudde.

98 Audi a6 1,8tq

92 Vw Passat 1.9tdk

82 MB Gelenderwagen 300Td

X 85 Audi 100cs quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En meny på mcdonalds om det fører til oppklaring i saken eller om hvem som sto bak ugjerningen!

Haha, gjerrigfrans :P Er det stor meny eller bare vanlig? Får du med leke?

Irriterende faenskap slike innbrudd. Det mest irriterende er det at det er folk som faktisk har tør til å være så stygge i hodet, ikke at du mister stereoen din.

Stod bilen din ute? Hadde du sagt ifra til forsikringsselskapet ditt om at du har stereo installert, slik at de dekker det?

Synd dette med innbruddet da :(

Kris Selbekk

Norwegian emigrant > American Idol

'89 VW Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, gjerrigfrans :P Er det stor meny eller bare vanlig? Får du med leke?

Irriterende faenskap slike innbrudd. Det mest irriterende er det at det er folk som faktisk har tør til å være så stygge i hodet, ikke at du mister stereoen din.

Stod bilen din ute? Hadde du sagt ifra til forsikringsselskapet ditt om at du har stereo installert, slik at de dekker det?

Synd dette med innbruddet da :(

full meny med dessert og greier;)

Saken her er ikke at stereon er borte, for det får jeg erstatet uansett, mest sannsynlig slik at jeg før kjøpt meg bedre anlegg!

Greia er at folk har kødda med bilen min, prinsipp sak, man stjeler ikke fra bilen min. Så saken er at noen idioter har trenget seg inn i MIN eiendom, og det er noe jeg så absolutt IKKE godtar!

Alt blir dekket, sjekket forsikringen min og dem erstater fastmontert ustyr opptil 10k, og løst utstyr opptil 5k. Så kommer skaden og nytt dørhåndtak i tillegg!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider