Gå til innhold

Lillehammer - stereo stjålet i vw corrado natt til 19.mars

Ranger emnet

acoupe

Anbefalte innlegg

damn, får man så mye penger, er det bare å komme å besøke meg også ;) "øh, ja, jeg installerte akkurat en sånn pioneer x1r i går, og et par cadence subber baki. ja, også hadde jeg en bærbar pc liggende baki her også."

skjønner hva du mener, bilen min er komfortsonen min, og den er man ikke innenfor uten tillatelse.

Kris Selbekk

Norwegian emigrant > American Idol

'89 VW Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

damn, får man så mye penger, er det bare å komme å besøke meg også ;) "øh, ja, jeg installerte akkurat en sånn pioneer x1r i går, og et par cadence subber baki. ja, også hadde jeg en bærbar pc liggende baki her også."

skjønner hva du mener, bilen min er komfortsonen min, og den er man ikke innenfor uten tillatelse.

ja ikke for å glemme skinnsofaen med diamantsømmer jeg har i bagasjen og 42" plasmaskjermen jeg har gjemt i hanskerommet ;)

Man får jo erstatning for dyre ting, men om man har masse anlegg og slikt burde man ta egen forsikring på dette. I mitt tilfelle er det cd spilleren jeg er mest hypp på å få tilbake, så om jeg får igjen penger for alt som ble stjælt så kjøper jeg meg en spiller med skjerm og slikt på ;)

Ordner du det ell singh? ;)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok noen turer nedom der i natt, bare for å kikke, og ved 3 tida, var det en mopedist bak der ved bilen din, stakk som en vettaskremt uvær når jeg kom bak, dritt at jeg ikke fikk tatt regg nr hans, da jeg kom nordfra så var litt langt unna, mener det var en blå moped, han hadde lys jakke, mørk hjelm og mørk sekk, snakket med securitas om det senere, han hadde også sett han før på kvelden, å snakka med han og.

Ringte også politiet, så de kom bort etterhvert de og, de hadde stoppa en moped før i natt og snakka med han, de mente det kunne vært han som drev bak der når jeg kom..

Men om det har noe sammenheng med innbruddet ditt vet jeg ikke, kikka på bilen din, kunne ikke se om det var gjort no mer der heller, kikka på de andre bilene rundt der og, var et par som sto uten cd spiller der og, men om det er bevisst elelr om det har vært innbrudd i de og, er uvisst!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

temmelig opprivende :/

MEn ett tips til neste gang ...

Når du parkerer bilen uten tilsyn i en viss tid andre steder enn i garasjen hjemme så ta ut spilleren... om du har ISO kontakt så er det simpelt som fy... eventuellt fjern fronten på spilleren.

Hver gang jeg har overlatt bilen til seg selv i mere enn 1 døgn/natt så har jeg tatt ut spiller og "verdisaker".. Kan aldri bli forsiktig nok på det området der...

Håper noen finner ut noe her... er tragisk mange slike tilfeller rundt omkring :(

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok noen turer nedom der i natt, bare for å kikke, og ved 3 tida, var det en mopedist bak der ved bilen din, stakk som en vettaskremt uvær når jeg kom bak, dritt at jeg ikke fikk tatt regg nr hans, da jeg kom nordfra så var litt langt unna, mener det var en blå moped, han hadde lys jakke, mørk hjelm og mørk sekk, snakket med securitas om det senere, han hadde også sett han før på kvelden, å snakka med han og.

Ringte også politiet, så de kom bort etterhvert de og, de hadde stoppa en moped før i natt og snakka med han, de mente det kunne vært han som drev bak der når jeg kom..QUOTE]

Jeg så en mopedist natt til 19. Så han når jeg stod ved Jysk, han var på tur nord over. Husker ikke Kl slett, men tror det var ca 1, halv 2 tiden. Tror faktisk den var blå.

Kan jo være en pengelens 17Åring som trengte noe stereo i bilen sin til han får lappen. er litt rart at det driver folk å ser på bilene der kl 3 om natta da.

Husk, en tyv veder alltid tilbake. hehe :P

98 Audi a6 1,8tq

92 Vw Passat 1.9tdk

82 MB Gelenderwagen 300Td

X 85 Audi 100cs quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koble til strøm på strategisk steder rundt om på bilen (dørhåndtak, sete osv).

Lag til en falsk "Selfdestruct" melding m/ nedtelling i bilen som aktiveres når døren åpnes, skal se de får fart på seg :P

1993 Mitsubishi Galant GLSi 2.0

x - 1993 Citroen ZX 2.0 16V

x - 1993 Mitsubishi Galant GLi 1.8

http://www.mitsubishi-klubben.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider