Gå til innhold

Hvit Evo i Trondheim

Ranger emnet

SPEED

Anbefalte innlegg

Nybilen til Funkes på forumet. Har sett den før, men aldri i trafikken før. Bilen er dødsfeit!! Stemmer nok at dama di så den, så den selv et par ganger i går kveld. Gratulerer Christian!

ps. Mener at det er en evo5

Alfa Romeo 75 1,8 turbo

Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli

Volvo 740GL herregårdsvogn

Originaledition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama påstod hardnakket at hun så en Evo igår ca rundt 1800 tia(aner ikke hvilken modell men vil gjette 5 el 6) Hvit med svart panser?? noen her som vet noe om det?

Funkes sin evo 5 ja.. min første kjærlighet *sukk* , d.v.s E5 ja, ikke funkes sin :D

Mvh

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neiman slapp av da mann :) Kom bare på det når jeg så bildet postet over her. Flott at den er tilbake da!

..er helt rolig jeg... men glemte i farten at det faktisk finnes folk som snakker før de tenker... tips til deg; slett innlegga!

Alfa Romeo 75 1,8 turbo

Originaledition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..er helt rolig jeg... men glemte i farten at det faktisk finnes folk som snakker før de tenker... tips til deg; slett innlegga!

Hæ..?

Han spør om bilen ble stjålet for en tid tilbake (noe jeg også mener å huske), og han er ikke helt oppdatert på resten av historien..

Skjønner ikke hvorfor det skal være så mye å hisse seg opp over og grunnlag for å slette innleggene..?

Tombra;

Stod forøvrig litt på sidene til TP-R..

"Denne bilen ble importert fra Dubai, og ankom Norge i Januar 2004. Tre dager etter ankomst ble den stjålet, men mot all forventning ble den funnet igjen høsten samme år. Bilen manglet noen karroserideler, lykter og lignende. Den vil bli satt sammen igjen av kunden, og registrert for gatebruk."

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syk eller?

hadde ikke hørt den ble funnet igjen jeg heller...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg bryr meg ikke om hva som har skjedd tidligere,men hvorfor så hissig alfa? Posten var bare ment for info til meg, kjipt når dama er mer oppdatert på evoene i byn enn meg:wonder :wonder :wonder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syk eller?

hadde ikke hørt den ble funnet igjen jeg heller...

..begynner å bli litt forkjøla ja... sikkert fin imorgen. Men takk for omtanken.

Ingen av dere som ville synes det hadde vært kjipt om hvis hver gang bilen deres hadde blitt nevnt, så hadde dette "tidligere stjålet" stempelet kommet opp.... Bare meg det kanskje? ....en bil med dette ryktet får vel ikke flere kjøpere av den grunn ihvertfall!

Alfa Romeo 75 1,8 turbo

Originaledition

Lenke til kommentar
Del på andre sider