SPEED Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Dama påstod hardnakket at hun så en Evo igår ca rundt 1800 tia(aner ikke hvilken modell men vil gjette 5 el 6) Hvit med svart panser?? noen her som vet noe om det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboalfa Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Nybilen til Funkes på forumet. Har sett den før, men aldri i trafikken før. Bilen er dødsfeit!! Stemmer nok at dama di så den, så den selv et par ganger i går kveld. Gratulerer Christian! ps. Mener at det er en evo5 Siter Alfa Romeo 75 1,8 turbo Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli Volvo 740GL herregårdsvogn Originaledition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Er vel ikke tilfeldigvis denne? http://www.tp-r.com/index.php?id=31 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Dama påstod hardnakket at hun så en Evo igår ca rundt 1800 tia(aner ikke hvilken modell men vil gjette 5 el 6) Hvit med svart panser?? noen her som vet noe om det? Funkes sin evo 5 ja.. min første kjærlighet *sukk* , d.v.s E5 ja, ikke funkes sin :D Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 møtte den i går jeg og! så VELDIG feit ut! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Så den på Esso på Kolstad for en tid tilbake. Når jeg kjørte forbi så jeg den bare sånn i forbifarten, og det første som slo meg var: Monster evon?! Så etterpå at det ikke var den. Utrolig fet bil uansett! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Var det ikke denne som blei stjælt? Funnet igjen da skjønner jeg *ikke helt oppdatert* :D Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboalfa Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Var det ikke denne som blei stjælt? Funnet igjen da skjønner jeg *ikke helt oppdatert* :D hva faan er så interessant med det a´? Siter Alfa Romeo 75 1,8 turbo Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli Volvo 740GL herregårdsvogn Originaledition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Neiman slapp av da mann :) Kom bare på det når jeg så bildet postet over her. Flott at den er tilbake da! Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboalfa Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Neiman slapp av da mann :) Kom bare på det når jeg så bildet postet over her. Flott at den er tilbake da! ..er helt rolig jeg... men glemte i farten at det faktisk finnes folk som snakker før de tenker... tips til deg; slett innlegga! Siter Alfa Romeo 75 1,8 turbo Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli Volvo 740GL herregårdsvogn Originaledition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 ..er helt rolig jeg... men glemte i farten at det faktisk finnes folk som snakker før de tenker... tips til deg; slett innlegga! Hæ..? Han spør om bilen ble stjålet for en tid tilbake (noe jeg også mener å huske), og han er ikke helt oppdatert på resten av historien.. Skjønner ikke hvorfor det skal være så mye å hisse seg opp over og grunnlag for å slette innleggene..? Tombra; Stod forøvrig litt på sidene til TP-R.. "Denne bilen ble importert fra Dubai, og ankom Norge i Januar 2004. Tre dager etter ankomst ble den stjålet, men mot all forventning ble den funnet igjen høsten samme år. Bilen manglet noen karroserideler, lykter og lignende. Den vil bli satt sammen igjen av kunden, og registrert for gatebruk." Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 OKey, takk for det Marvil. Beklager om jeg rippet opp i gamle sår her! Nok om det. Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 ..er helt rolig jeg... men glemte i farten at det faktisk finnes folk som snakker før de tenker... tips til deg; slett innlegga! syk eller? hadde ikke hørt den ble funnet igjen jeg heller... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPEED Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 ..er helt rolig jeg... men glemte i farten at det faktisk finnes folk som snakker før de tenker... tips til deg; slett innlegga! Må si jeg bryr meg ikke om hva som har skjedd tidligere,men hvorfor så hissig alfa? Posten var bare ment for info til meg, kjipt når dama er mer oppdatert på evoene i byn enn meg:wonder :wonder :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboalfa Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 syk eller? hadde ikke hørt den ble funnet igjen jeg heller... ..begynner å bli litt forkjøla ja... sikkert fin imorgen. Men takk for omtanken. Ingen av dere som ville synes det hadde vært kjipt om hvis hver gang bilen deres hadde blitt nevnt, så hadde dette "tidligere stjålet" stempelet kommet opp.... Bare meg det kanskje? ....en bil med dette ryktet får vel ikke flere kjøpere av den grunn ihvertfall! Siter Alfa Romeo 75 1,8 turbo Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli Volvo 740GL herregårdsvogn Originaledition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg