Gå til innhold

Hvit Evo i Trondheim

Ranger emnet

SPEED

Anbefalte innlegg

Må si jeg bryr meg ikke om hva som har skjedd tidligere,men hvorfor så hissig alfa? Posten var bare ment for info til meg, kjipt når dama er mer oppdatert på evoene i byn enn meg:wonder :wonder :wonder

slapp av... er ikke hissig. Du hadde vel fått svar.

Alfa Romeo 75 1,8 turbo

Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli

Volvo 740GL herregårdsvogn

Originaledition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..er helt rolig jeg... men glemte i farten at det faktisk finnes folk som snakker før de tenker... tips til deg; slett innlegga!

Snakk om å kaste stein i glasshus. Ta deg en pille, pust til ti og ta til deg dine egne visdomsord før du slenger drit.

Om en bil har vært stjælt så står det også faktisk oppført i registrert til bilen så det kan du ikke skjule uansett. Og om det ikke er tilfellet, ingen skade skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger inn på autosys ja! Der er vertfall passaten min registrert i 2001... Bøffa fra city cyd med nøkkel i tenninga og greier når tidligere eier var på julehandel.

Tyvene ble tatt på grensa til Sverige ved Storlien med to litaurere bak spakene. I siste liten med andre ord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..begynner å bli litt forkjøla ja... sikkert fin imorgen. Men takk for omtanken.

Ingen av dere som ville synes det hadde vært kjipt om hvis hver gang bilen deres hadde blitt nevnt, så hadde dette "tidligere stjålet" stempelet kommet opp.... Bare meg det kanskje? ....en bil med dette ryktet får vel ikke flere kjøpere av den grunn ihvertfall!

Er "tidligere stjålet" blitt stempel? Skjønner egentlig ikke hva du snakker om. Og jeg er tydeligvis ikke den eneste som synes d.

Bare sånt som skjer i bland med biler det. D var vel i hensikt for å plassere hvilken bil det var snakk om.

1987 Volvo 244 2.3 16V-T

2001 VW Transporter 2,5TDI

2007 Tysse Bilfrakter

Ja jeg frakter billi! =P

Viking redningstjeneste Trondheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den gamle til Crazytuning ja.

Dette er en sinnsyk fet EVO, lagt ned masse tid og kjærlighet i den

når blei den evo'n gamle bilen til crazytuning? =) var christian/funkes som importerte den, men stod lagra hos crazytuning intill den blei stjålet om jeg ikke husker feil...

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Ja, bilen har blitt stjålet før. Er ikke noen hemmelighet det. At kjeltringer har kjørt 4 mil med bilen tar jeg ikke så veldig tungt, da alt av slitedeler på bilen er blitt byttet siden den gang :)

Og det står nok heller ingenting om at bilen har blitt stjålet i Autosys, iallfall ikke i mine utskrifter fra Autosys på bilen.

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider