Gå til innhold

Blå folie til instrumentbelysningen?

Ranger emnet

xGrape

Anbefalte innlegg

Hm, høres jo ganske greit ut..

Men burde kanskje finne ut hvorfor jeg ikke har noe lys i det hele tatt før jeg begynner å bytte farge på det.. :P

Begynner å bli litt lei av å bruke mobilen som speedolys på natta.. :D

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye av kabler på baksiden må kobles fra..?

Trenger ikke å demontere rattet..?

nope, originalratter kan bli:) (i alle fall på min som har tilt) men å ta av rattet er kjempelett, selv med airbag, bare kobler av batteriet, skru ut de to umbrakoskruene på baksiden av rattet, då er airbagen løs, bare å koble av hurtigkoblinga (pluggen) so er det bare å finne passende pipe å skru av. å bra tips når du kobler på igjen: på med batteriklemmer, på med tenning lys å alt som bruker strøm før du kobler på airbagpluggen, dette for å slippe skummle spenningstopper som kan løse ut airbagen

vw golf 1 1.1 -83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å bruke film for å få blå farge er jalla.. samme er det med pærehetter... kun dioder som får fram det gode blå lyset med litt styrke på... alt anna blir bare... diffust på en måte

Takk:)

Rabbit på forumet her mente at jeg trengte, slik som jeg forsto det, ett diodekit av typen VW Kit 2 - Blått (2x112-L) for "hovedbelysningen" samt en stykk av Blå Display LED-pære. (1x112-K) per display. Hos de fleste blir det da to stykk, mens hos meg blir det vel som dere ser nedenfor, en?

motometer.jpg

Kan jeg bare få en bekreftelse på at alt dette stemmer, så jeg kan få sendt inn bestillingen?:)

Volkswagen Golf IV 1.6 16V

Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.instrumentskiver.no/catalog/index.php?cPath=53_83

Edit: kanskje misforsto litt. disse har plasma-design på seg.

Hehe, tenkte mer på plasmaskiver. Dvs noe ala dette;

attachment.php?attachmentid=30159&stc=1&d=1134490381

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider