customcars Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 I Lillesand blir det bygget et verksted på 400m2 med 800m2 lagrings plass til biler. Virksomheten heter Customcars og drives av 3 stk. Verkstedet vil hovedsaklig dreie seg om: Utstillings biler, ,Styling,ombygging,Lakkering,Customlakk (HOK),ombygging av biler( bredding,senking,seksionering,taksenking mm. Verkstedet vil stå klart for kunder i september 06. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 hva med blingbling interiørarbeid da? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stand-jo Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Blir kjekt å høre hvordan dette utvikler seg. :) Har lyst til å starte en slik virksomhet selv. :thumb Blir vel med tiden. Kan du poste litt om startfasen og forarbeidet dere gjør/har gjort? Greit å vite hvordan man starter. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
customcars Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 hva med blingbling interiørarbeid da? det er ikke noe problem,men kan ikke ta flere jobber før til høsten. vi kan lage alt av ting du har sett på Tv .Vi har en meget høy bling faktor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
customcars Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Blir kjekt å høre hvordan dette utvikler seg. :) Har lyst til å starte en slik virksomhet selv. :thumb Blir vel med tiden. Kan du poste litt om startfasen og forarbeidet dere gjør/har gjort? Greit å vite hvordan man starter. :) Dere kan følge fremgangen på http://www.customcars.no om noen uker. Prosjektet har en kostnads ramme på 6 mil så det blir et heftig fima, trolig det største i norge i sin klasse. johnny Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stand-jo Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Dere kan følge fremgangen på http://www.customcars.no om noen uker.Prosjektet har en kostnads ramme på 6 mil så det blir et heftig fima, trolig det største i norge i sin klasse. johnny Fascinerende! :) Har dere bruk for en karrosseri/billakk/bilstereo arbeider om noen år kanskje? :thumb hehe Skal inn i customcar bransjen når jeg er ferdig med fagbrevene mine. :) Jobber med biloppretting nå, så skal jeg begynne med billakkeringsfagbrevet neste år. I tillegg driver jeg med litt bilstereo på fritiden. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg