Mopwer Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Vurderer og selge en helt ny og ubrukt Arizona Eagle basskasse med 3*10" elementer, 600W. Meget tøff kasse med blå diodelys og db målere. Hadde en slik kasse i bilen og den spiller meget bra. Men pga fabrikk feil på den forgje kassen, fikk eg nye kasse på garantien. Den er aldri bruk. Og når eg leveret inn kassen, monterte eg ein annen sub i bilen som eg e meget godt fornøyd med. Og spare mye plass i bilen med å an istedet. Kassen koste hos Bernads 3495kr. Kassen vurderes solgt for 3000kr. Evnt noen annet av samme verdi NB: Det e plastikkfolie på kassen ennå, hvis noen tror glasset e ripete på bildet. Men som sagt, kassen e ubrukt!! Siter BMWpower Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 hadde vært bra med høydemål+ bredde på den kassen der.... =D jeg har et ganske...... snodig bagasjerom pga. de biggsie høytalerne mine som har litt lengde på seg.... *Aff* -.- Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mopwer Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Bredde: 91.5cm Høyde: 34.4cm Dybde: 55cm Siter BMWpower Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mopwer Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Ikke?? Siter BMWpower Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg