Gå til innhold

Volvotreff Bergen!

Ranger emnet

Colli

Anbefalte innlegg

• Svar 365
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette var morro ja. Må virkelig gjentages.

Kjørte ikke mer enn 2 ganger på bana pga. slitt clutch og gåen bakaksling (som de fleste sikkert hørte når jeg kjørte rolig i sving), men steike hvor morro det var.

Hva var det som røyk til på den blå 240'n?

Men skulle nesten hatt premie for styggeste oppmøtte bil dayodude

http://www.hhenr.com/volvotreff/pages/06.04.23%2C%20Volvotreff%20153.htm

- 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream.

- 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri.

- 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var morro ja. Må virkelig gjentages.

Kjørte ikke mer enn 2 ganger på bana pga. slitt clutch og gåen bakaksling (som de fleste sikkert hørte når jeg kjørte rolig i sving), men steike hvor morro det var.

Hva var det som røyk til på den blå 240'n?

Men skulle nesten hatt premie for styggeste oppmøtte bil dayodude

http://www.hhenr.com/volvotreff/pages/06.04.23%2C%20Volvotreff%20153.htm

Tror det var et stempel gitt!

Kjekt at folk likte seg, men fy skam til de som ikke betalte... Snik!

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

945 vare.

Her ligger bildene eg tok. http://www.300db.com/thumbnails.php?album=35

Flotte bilder... var inne å så bilde av 940ien din... pen bil... liker fargen.....

Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for eit kjempe kjekt treff!!

masse liv og fodl i gass heila gjengen :) artig!!!

håper det vert fleire treff utover sommaren happyhappy

Der var du jo! Kjekt du ville komme, satser på du/dere kommer neste gang også, så lenge det passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen for ett bra treff. Burning, sladding, utstilling osv. Dette må bli mer av, alt for lite Volvo treff for tiden.... Men dette var helt kanon. Jeg tok også noen bilder og skulle egentlig filme, men filmkameraet hadde tatt kvelden, så det ble bare mobilfilming. bilder og filmer: http://www.volvo-power.net/andy.

Hyggelig å treffe folk.... Takk for et bra treff:)

- 1985 Audi 90 2.2 10V Turbo

- 1992 Audi S4 2,2 20V Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får vel komme med noen ord til her, siden det var jeg som kokte i hop dette her. Jeg beklager at dere ikke ble møtt av en høy kjekk mann som talte til dere. Jeg hadde planer om å samle alle og fortelle en del om dagen, men været satte en stopper for det. Så beklager at det ikke ble noen tale! :)

Uansett, jeg opplevde ALLE som hyggelige folk faktisk, men det var noen som kanskje tok litt for mye av utenfor bane/burneområde! Spinning mellom biler og folk vil ikke bli tolerert neste gang. Ellers syns jeg det gikk ganske greit, takket være ryddegjengen etterpå. Stor takk til dere! :D Jeg kan fint arrangere en gang til, da med litt bedre tid disponibelt og med premier, grilling evt andre forslag dere må komme med.

Jeg syns vi kan ta et treff i sommer, uten kjøring (da det ikke er ledig før etter ferien). Dette kan vi komme tilbake til! Håper folk hiver ut bilder/filmer framover nå. Hvis det skjer på andre forumer dere er på, så link til disse.

Takk for et fint treff Volvolovers! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pipen:er den der bilen du hadde på treffet den du har som avartar bilde?

Ja er samme bilen. Holder på å bygge kraftig om og kjøpte meg en bruksbil i vinter, en MB 200D, men den gikk på dynga etter en tur i fjellveggen. Så da var det tilbake til volvoen da...uten styling, og vil ikke slite ut de dyre 17" dekka på edt utseendet liksom, så da var det fram med de støgge 15" som sto på en delebil vi kjøpte for et par år tilbake.

Edit: De som kanskje i det hele tatt gadd å ta en titt på bilen min såg vel kanskje at baksetet var byttet ut med noe annet?

- 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream.

- 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri.

- 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider