Gå til innhold

Volvotreff Bergen!

Ranger emnet

Colli

Anbefalte innlegg

Nei, det gjør det ikke, er slike ting som skal sendes ut på mail + mer info. Så ALLE må sende meg mail! :)

Her er de som foreløbig har meldt seg på: (det må bli flere)

Øyvind 240

Ingunn 245

Thorbjørn 740

Tony 240

Olav 242

Børge 940

Håvard 242

Morten 244

Bernt 460

Lars 240

Remi 460

Hvis noen er glemt her, så send mail med navn og volvomodell! :)

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 365
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg er 90% sikkert med... :)

Kjører 2002 Volvo S60 2.0T atm... kan jo bli gøy med fwd mot alle 240- 740- og 940-kjørerne ;)

Hei,

Håper å se deg der, såvel som andre volvolovers!

kom an, volvofolk! Tips venner/bekjente, bestemor og bestefar!

200kr, det koster jo mer å spandere en dame på kino!

(og volvo er jo mer kos!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! :) Syns det var litt tamt med engasjement her nå...

Dum dato :(

Passer dårlig, ellers hadde jeg garantert vært med.

Er en liiiten mulighet for at jeg kan snike meg utover en liten tur. Når på dagen har dere tenkt å starte ?

Erik

95 Volvo 855

96 Volvo 945 LTT (BSR steg 3)

85 Massey Ferguson 675 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynner 1100! Selve kjøring på bane begynner 1200... Alle påmeldte må overføre 200,- til kontoen min. Hvis folk sender mail, så er det fint.

Hvis ikke: 3411 24 68732 MERK BETALINGEN VOLVOTREFF og med navn dersom man bruker en konto med annet navn enn det jeg har fått oppgitt! :)

Været som er meldt lover bra, så det er bare å hive seg på! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynner 1100! Selve kjøring på bane begynner 1200... Alle påmeldte må overføre 200,- til kontoen min. Hvis folk sender mail, så er det fint.

Hvis ikke: 3411 24 68732 MERK BETALINGEN VOLVOTREFF og med navn dersom man bruker en konto med annet navn enn det jeg har fått oppgitt! :)

Været som er meldt lover bra, så det er bare å hive seg på! ;)

hadde det ikke vært bedre om folk betalte cash i porten ute på eikås dah??eg kommer garantert.

96 volvo 940 lt

89 volvo 740 gl

88 volvo 740 tic

87 volvo 740 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde det ikke vært bedre om folk betalte cash i porten ute på eikås dah??eg kommer garantert.

Vel, folk som kommer med cash blir nok ikke avvist.

Men det er en fordel at Colli har iallefall mesteparten av minimumsbeløpet (som er 3000kr).

Det er slik at det koster minimum 3000kr (15 folk).

hver person ekstra, koster 200kr..

ergo. colli har bare potensiale for å tape cash :P han kan ikke tjene noen penger på prisen 200kr. derfor er det fint om folk kan betale forskudd..

men for all del, dra gjerne med dere folk bort dit også.. (så lenge de kjører volvo). ps. volvo lastebil går vel også, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, Volvo Lastebil! :D Ja, håper dere forstår at jeg ikke har lyst å tape penger på dette. Skulle jeg ha tjent penger måtte jeg ha tatt mer enn 200,-

Så vær så snill å overføre de som kan, og hvis det er noen som absolutt ikke klarer det, så får de betale i porten. :) Men få med noen til da, vi må da klare 20 stk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider