Gå til innhold

Volvotreff Bergen!

Ranger emnet

Colli

Anbefalte innlegg

• Svar 365
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

En ting til, de om ikke har betalt enda, tar med penger på treffet! Ikke nettbank, da jeg ikke kan få registrert overføringene der før etter helgen.

Da kommer jeg med litt mer info til dere som har meldt dere på treffet. Vi møtes rundt 1100 på Eikås på søndag, men vi må forholde oss rolige fram til 1200, pga såkalt ”kirketid”. Det vil bli kjøring på banen fra 1200-1700 og skal prøve å få til et område for burning og sladding (les: herjing) som vi kan holde på. Som nevnt før koster det 200,- for bil+fører og 20,- for passasjer/tilskuer. Det koster en del tusen å leie banen, og jeg MÅ ha penger fra dere på treffet.

Hvis det er noe dere lurer på kan jeg nås på 98488252 eller på mail/pm! :)

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle ta med videokameraet og lage en film om treffet, bilkjøringen, utstillingen og det som skjer.

så kunne jeg lagt filmen ut på nettside så folk kunne lastet den ned (hvis jeg fårdet til).

Nissan 200sx 1990.

X:1991 Peugeot 405 Mi16 (har fortsatt deler)

X:1988 Peugeot 405 Mi16 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har overført fra nettbank, ta med kvittering på dette.

Hvis du ikke har gjort det, så husk penger i morgen! :) Jeg står i porten og tar i mot i morgen. Den stenger vi ca 1120, så dere som står og skal inn etter det må ringe meg på 98488252! :)

MVH Øyvind

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider