Gå til innhold

Volvotreff Bergen!

Ranger emnet

Colli

Anbefalte innlegg

• Svar 365
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette kommer til å bli så fett!

Håper folk tar med kamera/videokamera.

Været skal bli bra utover dagen.. Det er meldt sol 14:00.

Meldt regn 08:00, så.. En gang mellom 08:00 og 14:00, blir det nok sol.

Ellers, begynner kjøringen 12:00.

Idèelle tidspunkt å komme, er 11:00. Da har man tid til å prate litt, eventuellt bytte over til burnedekk, o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da snakkes vi på treffet folkens!

Har ikke fått lagt meg før nå, pga. jeg og noen andre folk måtte oppdatere/oppgradere/modifisere et forum..

Anyhow, god natt og drøm søtt om treffet i morgen!

husk kamera!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe å si på innsatsviljen til enkelte:boxers

legger ut de 4 bildene jeg har ,kameraet sviktet på batteri så fikk bare tatt noen med mobilen....

eikaas1.jpg

eikaas2.jpg

eikaas3.jpg

eikaas4.jpg

Var mye fett og litt som faktisk overrasket må jeg si...synd jeg ikke kunne kjøre så mye på banen med min pga bakfjærene hoppet utav bærearmene... Senk skal invisteres....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du problemer med at senke fjærene elle kappe fjærene detter av bak..... viss det er en volvo 7 eller 900 du har så er det lett å få rede på..... du bar ekjøper noen små eksos klemmer som du tar rundt skålen og fjøren bak... det funker.... det vet eg... for eg hadde samme problemet som deg før..... men no e det max gode greier.... Isverige e det til og med godkjent på det svenske billtilsynet å kappe og feste fjørene på denne måten.... om det ikke er det så var det i allefall det.

Det var ett gøyt treff.

Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider