Gå til innhold

Volvotreff Bergen!

Ranger emnet

Colli

Anbefalte innlegg

• Svar 365
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heisann!

Syns treffet ble ganske så bra jeg, vet ikke hvor mange som la merke til meg... Hehe! :) Vet ikke når neste gang blir, men ikke før etter ferien på banen i hvert fall. Kan selvfølgelig treffes GRATIS en plass og stille ut biler, men noe banekjøring blir det derimot ikke før etter ferien.

Håper alle bruker den tråden som en har linket til til å legge ut bilder og filmer! :)

Fy skam til de få som ikke betalte for seg! ;)

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener også treffet var en knallsuksess.

Mitt forslag til neste treff:

* Litt mer betaling (250kr(?))

* Premiering (?)

* Grilling, brus eller matsalg? (jeg hadde heldigvis med matpakke og kaffe til meg selv)

* Avslag til de som er med å rydde

Jeg synest treffet var utmerket, med tanke på vi hadde 4 dager på oss å samle alle folkene. Det var jo en del som kom, faktisk!

Nå vet vi også at vi har plass til flere folk enn vi trodde, da det var en del som bare stillte ut biler.

Anyhow, det var hyggelig å møte dere, volvofolk! (òg dere som bare var interessert i volvo). Jeg hadde det veldig gøy, fikk kjøre så mye jeg ville og vel så det. Jeg tror nok alle fikk kjørt fra seg i dag ja.. Samt jeg fikk sett de fete bildene av hhenr :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Premiering (?)

* Grilling, brus eller matsalg? (jeg hadde heldigvis med matpakke og kaffe til meg selv)

Jeg synest treffet var utmerket, med tanke på vi hadde 4 dager på oss å samle alle folkene. Det var jo en del som kom, faktisk!

Nå vet vi også at vi har plass til flere folk enn vi trodde, da det var en del som bare stillte ut biler.

Anyhow, det var hyggelig å møte dere, volvofolk! (òg dere som bare var interessert i volvo). Jeg hadde det veldig gøy, fikk kjøre så mye jeg ville og vel så det. Jeg tror nok alle fikk kjørt fra seg i dag ja.. Samt jeg fikk sett de fete bildene av hhenr :-)

kan skaffe tomme 200L-fat til å grille i jeg slik at vi kan stelle i stand neste gang(må bli noe etter ferien).

Ellers var treffet kjekt det, alt gikk ok for seg ,synd med han som fikk maskinen ødelagt... Fint at alle fulgte oppfordringene om max 2 i bilen og vinduene max 5 cm åpne... men jeg Butcheren og Colli måtte ta oss en tur med Butcherens bil.... Colli fikk sitte på siden han stelte i stand dette ,så takk til han... (jeg og Butcheren gav han jo litt hjelp med treffet da *skryteskryte* )

Men som DaButcher sier, prisen er vel ok ,men med litt høyere så kan vi ha premiering på biler f.eks, dekke grillkull osv for "volvo-kjøkkenet", osv osv....

Gleder meg til flere sånne treff jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dettte var kanon gøy dag, mangen fine biler og hyggelige folk:)

Veldig gøyt og endelig ha kjørt på bane, selv om det nok ikke var det samme og kjøre framhjulstrekk som bakhjulstrekk, så neste gang vil jeg sitte på med DaButcher en tur (hvis jeg får lov) :)

Så vil gi en stor takk til Colli for alt han ordnet;)

Håper vi kan ha flere treff, prisen var heller ikke noe og si på, betaler gjerne litt mer jeg.

Mvh Christine :)

http://www.bergen-gatebilklubb.no

T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531

240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig gøyt og endelig ha kjørt på bane, selv om det nok ikke var det samme og kjøre framhjulstrekk som bakhjulstrekk, så neste gang vil jeg sitte på med DaButcher en tur (hvis jeg får lov) :)

Håper vi kan ha flere treff, prisen var heller ikke noe og si på, betaler gjerne litt mer jeg.

Heisann unge dame! Kjekt du kom, ble litt mannsdominert det treffet. Du og Vossejenten var vel de eneste med biler tror jeg. Du fortjener også en takk for at du kostet og ryddet etterpå! :) Respekt for det!

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var hyggelig å kjøre fra deg på bane..

Hehe.. nei, det var kjekt at du kom :-)

synest også det var morro å kjøre mot deg, da vi er ca. i "samme klasse", om man tar vekt/effekt.

Jeg merker forøvrig jeg må ha kraftigere stabstag bak.. Henger for bra på bakhjulene i forhold til forhjulene.. Men, ja.. på tørt føre gikk det (mener jeg da) rimelig greit :-) Så morro har jeg aldri hatt det for så lite penger!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å gå igjennom bildene eg tok.Tror eg ikkje gidder å sladde skilnr.De kommer vel opp i løpet av kvelden.Filmet litt og,men gidder ikkje å legge det inn på pcen før i morgen.

ja, ja.. jeg vil se!

det var du som kom med proff kamera/linse® ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Premiering (?)

Burde hatt premiering for mest blårøyk :D

Dritfett å kjøre på bane, selv om eg ikke akkurat har den kjappeste vogna.

Har en del film og men må legge inn noe programvare først.

Skulle vært med å rydda og, men eg var ikke like smart som andre som tok med matpakke.

Så eg for heim til kjerringa og fikk middag istedenfor.

http://Http://www.hhenr.com/

2000 Primera 1.8 gubbebil...ikke noe å skrive om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider