Colli Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Du gjorde en flott innsats! Så det går fint vettu... Du kan få lov neste gang! ;):D Christine: Lager nok ikke liste så fort! Denne gangen skal jeg ha dato, klokkeslett, sted, program osv klart fra første post! Så blir det mer oversiktlig... Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 hehe, fet film ja.. jeg må forresten bytte veivhusventilasjonsfilteret, så jeg ikke mekker så mye røyk.. det gav seg forøvrig når jeg sluttet å tvinge den i 1gir.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Du trodde du burnet så mye, men så var det bare eksos! :D Skal kjøre i ring rundt deg på neste treff.... ;) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo v40 t4 Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Christine: Lager nok ikke liste så fort! Denne gangen skal jeg ha dato, klokkeslett, sted, program osv klart fra første post! Så blir det mer oversiktlig... Var jo bare en spøk da hehe. Siter Mvh Christine :) http://www.bergen-gatebilklubb.no T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531 240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Du trodde du burnet så mye, men så var det bare eksos! :D Skal kjøre i ring rundt deg på neste treff.... ;) kjøre ring rundt meg ja? hehe... vi får se.. m47'en din takler ikke mye nm da :P jeg skal burne på de knuste tannhjulene og den åpne diff'en din, som kommer til å ligge spredd rundt i veikanten. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Christine: Lager nok ikke liste så fort! Denne gangen skal jeg ha dato, klokkeslett, sted, program osv klart fra første post! Så blir det mer oversiktlig... Var jo bare en spøk da hehe. Nei, det tror jeg ikke noe på! Du hadde det så kjekt at du ikke vil gå glipp av en plass... :D Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 kjøre ring rundt meg ja? hehe... vi får se..m47'en din takler ikke mye nm da :P jeg skal burne på de knuste tannhjulene og den åpne diff'en din, som kommer til å ligge spredd rundt i veikanten. Da ryker den autolatkassen din, oljen spruter ut filteret ditt (igjen), den diffsperren din går til helv... og så flasser lakken din av = mindre aerodynamisk... Ergo, Øyvind kjører forbi... Hehe! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo v40 t4 Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Var jo bare en spøk da hehe. Nei, det tror jeg ikke noe på! Du hadde det så kjekt at du ikke vil gå glipp av en plass... :D Oki, skal heller innrømme det hehe... :D Siter Mvh Christine :) http://www.bergen-gatebilklubb.no T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531 240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 vel ,jeg "border"colli og slakteren er nok på plass... vi skal grille i løpet av mai og planlegge litt.... Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Regner med det er ute hos deg vi skal grille da? Du som har sjø, gjødsellukt (ekte typen) og smal vei til huset! :D Jeg ser ikke ut som en hund! :( Fy... Du har vel en M90 du kan gi bort til meg også... hvis vi ikke skal se hvor lenge M47 holder med ny motor... Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 ja, fan.. vi kan grille m47'en din.. men nå stikker jeg ut å freerider i parken. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Dagens ungdom! :) Er glad dette er min egen tråd... Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bludnik Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 La dere merke til at bludnik blinket i svingene? Hvilken vei han skulle?! :D (S60en) en jekla gang i en pokkerns sving på en av rundene mine at jeg kommer borti blinklyshendelen og seeeeeeeeeeeeeelvsagt er det det som kommer på filmen... :shake :D :D :D svingte 13 ganger på hver runde. kjørte 3 runder om gangen 5 ganger... det blir 195 svinger det... hehehehe... doh men for all del... det var da gøy ;) kjørte raskere enn Christine i V40'en da... yaaaay! kjørt nok litt for nærmt når jeg skulle vise at jeg var der... men joda... 12åringer er vi alle ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Blinket du liksom en gang? Jeg tror 300db brukte ett av hundre klipp han hadde av deg og han sa du blinket hele tiden! :D Christine kjørte fortere enn deg, hun kjørte jo forbi deg 5 ganger... Gjorde hun ikke? Joda... Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bludnik Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 hehehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg