Colli Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Jeg skal heller ikke kjøre da, men vi står overfor et problem der. Skal de som ikke kjører også betale for baneleie? Jeg har ingenting i mot å betale 200,- + for å leie der altså. Vet ikke hva dere andre her sier? Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 de sok er med på leken får (være med å) betale steken;) skulle hatt en dato, men du kan helt sikker skrive opp meg, 242stian og v40rt4.. *sku fått med noen av de gale trønder'ne..er jo der oppe alt "det gode" er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo v40 t4 Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Kan godt betale rundt 200 kr selv om jeg ikke kjører på banen. Det går helt fint:) Siter Mvh Christine :) http://www.bergen-gatebilklubb.no T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531 240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Jeg skal prøve å fikse en dato i løpet av uken! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Har ringt Eikås nå, de utarbeider en timeplan og skal se hva de kan gjøre for oss. Skulle få svar i løpet av noen dager, men det vil jo vise seg. Hehe! Jeg foreslo 30. April, så vi får se på om den datoen går i boks. Er ikke sikkert! Vil gjerne se flere på listen! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet April 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Jeg kommer med dato i løpet av neste uke! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Jeg venter spennt! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet April 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Hehe, dette må vi få til! :) Håper flere tar med seg dv-kamera og dig-kamera til treffet også... Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 dv.cam skal bli.... skal dokumentere alt du foretar deg øyvind.... Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet April 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Hehe, det er bra! :) Jeg tar meg jo så forbasket godt ut i og ved bilen min også... (sier vel mer om bilen enn meg) Men hadde håpet flere ville skrive seg på listen... Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo tobben Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 kommer sikkert 2-3 stk fra os og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Veldig bra! Essogjengen eller? :P Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 skal du også ha burnedekk??? Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 vil bare si ifra att hvis ikke det ikke blir planlagt bedre om tr.heim treffet drar jeg kanskje over fjellet til bergeN!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Fett! :D Det blir veldig bra... Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg