MonsterMaD Skrevet Mai 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2003 Etter jeg hadde skiftet clutch så klarte ikke startmotoren å dra i rundt motoren... jeg tok ut startmotoren og så at svinghjulet stod fast... når jeg drog rundt motoren med handa så jeg at det var kast i svinghjulet.. og tennings merket tom borti hullet der start motoren stod... Hva kan ha skjed???? noen som vet ka som kan ha skjedd? for jeg har ikke vært borti svinghjulet når jeg sifta clutchen.....:hvaskjera Mvh Erik Hoel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Juni 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2003 Er det dette svinghjulet som det er kast i? I så fall så har du ikke fått det ordentlig på, det skal bare gå på i en bestemt posisjon. Etter at du tror du har fått det på ordentlig så drar du motoren rundt for å se om det er noe kast i det. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Juni 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2003 På det svinghjulet er det 2 tapper som stikker ut. Det er plassert slik at svinghjulet ikke kan settes feil. Det er tilsvarende spor i trykkplata som sitter på veiva. Så du må nok ut med kassa og løsne og få dette riktig på plass. Veldig merkelig at du har fått dette sammen uten at alt er på riktig plass.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg