Gå til innhold

WoW 300hk corrado på autodb

Ranger emnet

locktite

Anbefalte innlegg

bra film klipp hehe lo veldig godt av det gitt hehe.

så du har vært hjemme i garasjen til mister gatebil mekker å knipsa bilder av ic,chip og g lader ser jeg hehe.. viktig å huske på at dette ikke er no kødde mekking men ordentlig norsk fag messig utført håndverk ;)

som sagt på msn , hvis du til slutt ska avslutte spøken så si at du har funnet en anna corrado me 350-400 hester hehe . å den har chroma eksos potte hehe bare så det ikke er no tvil hvor de ekstra hestene kommer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 248
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jaja, uansett hvordan detta blir.. synes jeg det var et helv#%es rått stunt.. ga meg virkelig en god latter.. ang test osv osv.. hadde det vært utrolig tøft å gjennomført.. gir gjerne allerede nevnt bidrag til (kaller vi dette godt formål`?) dette formålet.. følger med videre i spenning, regner med det ikke stopper her..

herlig.. ;)

Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330

Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes dette kan anses som oppklaring/lysning i noe som kunne vært potensiell svindel, jeg hadde liksom ikke blitt dritblid hvis jeg hadde kjørt 40 mil for en corrado med 300hk (noe jeg hadde virkelig gjort om det var 300 gamp i den), og så hadde den plutselig blitt benka 190.

Og om eier av bilen skulle føle seg krenket pga telefonsamtalen så tror jeg det er bedre det enn å bli halshugd av sint potensiell kjøper, evnt anklage for svindel!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kunne ikke blitt tatt for noe siden han ikke var villig til å skrive under på at det var 300hk + pluss at han var villig til å la folk ta den i benken. Tror nok det bare er et ekstremt tilfelle av "maximus duminus". (latinsk for dumbass)

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår