PerryZaphire Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 men ta en dyno test på den dere. . oxo kan dere komme med utalelser om det er feil eller ikke.. Hjelp oss du da siden du kjenner fyren.... vi har penger til bremsinga så kjør på :D Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Vel du sa du kjenner han.. kan ikke du få penger av oss å ta med bilen på bremsing? og scanne inn papirene etterpå :) Hvis den bremser 300hk så skal jeg personlig sende han en bukett blomster og en skriftlig "Du er RÅ" som plaster på såret :) hmm . . den skal jeg tenke litt på , men han ble ikke noe særlig glad over det dere har lagt ut .. Bare sett deg selv i samme situasjon , hvis noen kødderinger deg, og kaller opptakene corradodust osv og legger dem ut på nett.. trokke u hadde likt det ?? Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Hjelp oss du da siden du kjenner fyren.... vi har penger til bremsinga så kjør på :D Skal prate med han imorra om det jeg . . . Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 hmm . . den skal jeg tenke litt på , men han ble ikke noe særlig glad over det dere har lagt ut .. Bare sett deg selv i samme situasjon , hvis noen kødderinger deg, og kaller opptakene corradodust osv og legger dem ut på nett.. trokke u hadde likt det ?? Samtidig så vil jeg også mene at hvis jeg kjøpte den bilen og raste rundt med mine 300hk å blitt ledd opp i trynet stort sett til alle jeg fortalte det til ville ha blitt mindre glad? Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Samtidig så vil jeg også mene at hvis jeg kjøpte den bilen og raste rundt med mine 300hk å blitt ledd opp i trynet stort sett til alle jeg fortalte det til ville ha blitt mindre glad? men nå er det ikke bevist om det er 300 hester eller ei , kan jo være riktig oxo da ?? Men hva vet jeg, kanskje det er det, kanksje ikke... Det finner vi nok ut av etter hvert.. skal sjekke opp det med test, og fyren o.s.v Dere hører fra meg iallefall . . Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 men nå er det ikke bevist om det er 300 hester eller ei , kan jo være riktig oxo da ?? Men hva vet jeg, kanskje det er det, kanksje ikke... Det finner vi nok ut av etter hvert.. skal sjekke opp det med test, og fyren o.s.v Dere hører fra meg iallefall . . Skal man tro på annonsen hans så beviser jo han det der at det er 300 hk :) Hvis man ikke er sikker på om det er 300hk eller om bilen er grønn elle rød så skriver man ikke det i annonsen at bilen er grønn og har 300 hk ? Basert på det han har skrevet som mods i annonsen så er det aldri i livet ett fittehår av sjangs til at det er snakk om 300hk i den g60 motoren. Basert på det han sier i tlf så er det heller aldri i livet noen sjangs for 300hk... Og det er jo det som er hele greia her.. tror ikke folk med litt vett i skallen pluss endel kunnskap om disse motorene hadde sittet her å skrevet "corradodust" osv om det var en viss tvil... :) Ang fyren som person så kan han helt sikkert være verdens mest kule og ålreite fyr... det er mange av oss også faktisk.. men det er liksom den påståtte effekten han prater om vi prøver å le av... hehe Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Basert på det han har skrevet som mods i annonsen så er det aldri i livet ett fittehår av sjangs til at det er snakk om 300hk i den g60 motoren. Basert på det han sier i tlf så er det heller aldri i livet noen sjangs for 300hk... Og det er jo det som er hele greia her.. tror ikke folk med litt vett i skallen pluss endel kunnskap om disse motorene hadde sittet her å skrevet "corradodust" osv om det var en viss tvil... :) Ang fyren som person så kan han helt sikkert være verdens mest kule og ålreite fyr... det er mange av oss også faktisk.. men det er liksom den påståtte effekten han prater om vi prøver å le av... hehe He he, ja jeg skjønner det.. Som sagt hestene kan jeg ikke si noe om siden jeg ikke har noe som helst kunnskap, ensete jeg prøvde og forsvare var fyren og alt som ble sagt mot han .. Begynner og bli litt sent nå , men da prater jeg med fyren o.s.v .. NATTA !!! Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Måtte prøve meg jeg også:http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=957346 "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Begynner og bli litt sent nå , men da prater jeg med fyren o.s.v .. NATTA !!! det skal være sikkert ja.. skulle ha lagt meg for 4 timer siden... Sov godt så håper jeg vi finner noe klarhet i dette grumsete farvannet :D Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 :hammer Måtte prøve meg jeg også:http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=957346 ARGH! hvorfor måtte du?? faen... latter viser seg å være ett middel bedre enn svart grautkaffe hvis man skal holde seg våken... :P (denne var kanskje best av alle :D) (løper til lena å napper ut strømmen til maskina di) Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboalfa Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Måtte prøve meg jeg også:http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=957346 Steinbra! @perry; har du lydfila (org)? hiv den ut da! Får ikke sove selv nå, først catfight på "offtopic", så dette... umulig å sove da! Alfa Romeo 75 1,8 turbo Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli Volvo 740GL herregårdsvogn Originaledition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 :hammer ARGH! hvorfor måtte du?? faen... latter viser seg å være ett middel bedre enn svart grautkaffe hvis man skal holde seg våken... :P (denne var kanskje best av alle :D) (løper til lena å napper ut strømmen til maskina di) Hehe, takk;) Får vel ikke ty til så drastiske midler at vi napper ut kontakta på maskina mi vel? Hehe. Uansett mange morsomme filmer her. Tror jeg aldri har ledd så mye på bekostning av en skrytende tulling:) Genial tråd! "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 jaja gutta... sto nettopp opp. (30 minsiden) og skar førtælja dekk at jeg vil legge meg igjen agitt! Jeg har lydfilene og filmene men de ligger på maskinen til lillebror (jeg er på jobb nå og drar ikke hjem før søndag ettermiddag) så får ikke gjort noe med den saken... Santa Cruz skulle da åpne detta igjen...hmmm Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en sei Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Våkn opp da gutter ny dag nye muligheter! Syntes kanskje litt synd på skrytpaven når han fikk lagt ut samtalen sin på forumet, men dette med bombay tv er jo uskyldig moro. Nye filmklipp i dag og håper kreativiteteten blomstrer, litt variasjon hadde ikke skadet, kan jo hende han har gjort mere nå han var jo ikke ferdig med bygginga. Flink fyr detta han har jo også styla en calibra tidligere!!!! Stå på gutter det er jo helg!!!:hailvw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Stå på gutter det er jo helg!!!:hailvw Enkelte jobber i helgene :P menneh... jobb for meg betyr som regel masse død tid så skal ikke se bort ifra at det kommer noe etterhvert... må bare våkne først babyhmm? Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg