GGGolf Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Eg har ein golf 88 modell med 90 fangere, breddere sportsratt og det vanlige:) den har ein standard grøn volkswagen farge,men er svært slitt i lakken!!! ønsker å lakke den svart. Noken som veit kor dyrt dette blir, viss eg sjølv pusser ned å skaffer lakk? kor mykje tar ein lakker? ellers har eg problem med motoren. den går på 3 sylindere, men alle plugger gnister!! en kar sa til meg at de kanskje var vakum slangen mellom motor og bremsekraftforsterkaren. er det sansynlig? Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Sjekk kompresjonen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 5-10k for lakkering! Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Sjekk kompresjonen! Det skjedde ganskje plutseleg... KAn de bli feil med komprisjonen helt sånn utan vidare?? det er når bilen er varm, dette skjer!!! Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 kompresjonsfeil kan oppstå fortere enn du klarer å blunke det! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Oki=) ja det er berre å sei det rett ut. eg har ikkje all verdens peiling Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Eg har ein golf 88 modell med 90 fangere, breddere sportsratt og det vanlige:) den har ein standard grøn volkswagen farge,men er svært slitt i lakken!!! ønsker å lakke den svart. Noken som veit kor dyrt dette blir, viss eg sjølv pusser ned å skaffer lakk? kor mykje tar ein lakker? ellers har eg problem med motoren. den går på 3 sylindere, men alle plugger gnister!! en kar sa til meg at de kanskje var vakum slangen mellom motor og bremsekraftforsterkaren. er det sansynlig? betalte 7000.- for lakkering av jettan min, gjorde alt grunnarbeid selv. lakkern tok 4300,- han skafet grunning må vel nevnes at jeg fikk 30% rabbat på alle lakk produkter... og gratis pussepapir! Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Kan være vakuum lekkasje siom gjør det ja, men kan også være noe med tenningssystemet på ett hvis eller en ventil som henger grasalt på, eller seff dårlig komp. Ville prøvd å tatt av slangen til br-forsterkeren og pluuga og prøvd å kjørt en tur, men kun hvis det er den syl den fusker på som ligger ved tilkoblinga. Prøv å bytt om plugger pluggledninger å se om problemet flytter seg, og få tatt en komp-test eller helst sylinderlekkasjetest... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg