Gå til innhold

Mazda Mx3 /////Alpine prosjekt.

Ranger emnet

mx_power

Anbefalte innlegg

i dag har jeg fårr gjort ferdig festet til forsterkeren. og skjert ut ringer til høytalerene som skal være bak. har så vidt begynt å tegne ramme verket som jeg skal strekke fleecen over. har fått litt klarere tanker i hodet om hvordan jeg skal få det til-- skal snart bestille vinyl og nytt front sett.. kicker ss65.2 wee:phatyo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Hei! Virker som om du ikke lar deg skremme av noe. Setter i gang et rimelig stort prosjekt her jah ;)

Sitter med lik bil, nyere årgang, men dørene er idetiske vet jeg!

Lurer da på om du har elementer med litt trøkk i forran der og hva du da må gjøre for at ikke det skal høres ut som dørdekselet detter av?:P

Sliter litt med det etter en 6.5 innstallasjon!

Liten MX-3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei lenge siden... det med vibrasjoner i dørene e lett" hardempet alt står inner og ytter platene og selve dør trekket. e ingen vibrasjon i dørene no..

begynner på nytt pga fikk det ikke helt sånn eg ville ha.. så no begynner eg igjen.. har laget basskasser og litt små plukk osv. men begynner på fult om noen dager, har hatt altfor mye å gjøre fortiden.. bilder kommer...

denne blir nok oftest oppdater men skal holde følge så godt eg kan her og

http://www.mazda-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=1946 Devil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei.. bilen er helt topp å kjøre.. sitter som et fjell til tross for at understell e dønn orginalt.. e stivere enn gjennomsnittet- men dette e Gs utgaven... altså med V6 den har en del andre stag og greier i understellet som e bedre enn på Rs'en..(4syl) så ville absolut sett på en v6 hvis jeg skulle hatt en. interiøs messig e den fin. med oinale "spotsseter". typisk japansk 90talls. men eg liker den. fåes også med sol tak og AC og cruise control men det e heller skjeldent.. absolut en topp bil.. fins kansje ikkje alverdens med styling og trim men det fins mye motor alternativer du kan hive i den.. feks 2,5l v6'en som finners i probe mx6 og 626 eller det verste av det verste KLZE motoren på 200hk som kun finns i JDM biler. men stikk inn på http://www.mx-3.com der finner du stort sett alt du trenger å vite og litt til.. sjekk forumet der står alt fra wonderbaum til turbo bygging og 500hk. ellers kan du ta turen in på http://www.mazda-ogn.org der e det mye mx3 freaks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider