Poolish Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Six Blade Knife fra Dire Straits - Remastered som Jalla nevnte Money for Nothing som finnes på The best of Dire Straits & Mark Knopfler - Private Investegations albumet Du ha Pink Floyd med Money, Echoes, Hey you, Fearless osv. Eric Clapton & B.b. King - Riding With The King. På dette albumet finner du en sinsykt bra sang. seig og god blues som låter kjempe bra. Må si det at jeg ikke akuratt har veldigt sans for blues, men den ene sangen er deilig å høre på :) Det var det jeg kom på nå i farten. skal se om jeg ikke kan hive inn noe mer senere :) fins mye bra musikk, men det er noe spesiellt med de gode gammle sangene med bra kvalitet. Skal du teste anlegget ditt eller rett å slett bare slappe av og nyte musikken. så er det ingenting som slår et godt utvalg av gammle gode sanger med bra kvalitet. Siter Morel - Sinfoni - Kinetik - Evus - Soundstream - Pioneer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda-boy Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Kiss - I love it loud Chris Rea - Road to hell Siter Vil kjøpe Mazda 626 2,5 V6 om 2 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seini Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Bass? Cartoons har en mix av "Doodaah" som er helt syk! edit: Cartoons - Doodah (Grease und Gemuse Mix) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noen Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Club Bangaz Feat. Juvenile & Partners N Crime fra scarface's My Homies Part 2 respekkt. edit: og da mener jeg faktisk respekkt.lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Viss dere vil ha bass så spiller dere dette: -Bass Mekanik (med forskjellige sanger) -Three six Mafia - Late nite tip (NÅ INNI HELV**** med bass) Disse er å anbefale :D Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmanneN Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Favoritt sangen når jeg er ute å kjører er den som di kaller gatebil sangen :D Laava - WHEREVER YOU ARE (I FEEL LOVE) (Pulsedriver Edit) Så liker jeg bassen i Gorillaz - DARE ;) Siter Volvo V70 2.0T ;) Audi 100 2,3E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Yello Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 rammstein med: Du hast den er litt digg lyd på :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg