Gå til innhold

S: '82 Toyota Cressida stasjonsvogn gis bort (kjørbar bil med skilter)

Ranger emnet

Shakotan

Anbefalte innlegg

Nå har vårsola kommet og Cressida'n jeg kjøpte i sommer har gjort nytten sin. Fikk dessverre ikke brukt den på isbane, men har da fått sladdet litt på snødekte vinterveier :D

Bilen ser vel egentlig ut som en haug, så den egner seg best som jorde/lekebil. Bilen starter og går, og har faktisk vært i daglig drift inntil nylig. Kjørte en tur med den senest i kveld ...

Motoren har hatt skjørtebank det siste halve året, uten at det ser ut til å bety noe. Dog hadde vi av bunnpanna for å konstatere at det ikke var rådebank, og nå er det litt oljelekkasje grunnet dårlig pakning. Så den kaster ut en del olje i ny og ne...

Strengt tatt hadde jeg ikke trodd at den skulle overleve vinteren, men til tross for en del rust, noen bulker samt knust siderute bak så er den pålitelig som en tanks (uten at jeg har nevneverdige kunnskaper om tanksers driftssikkerhet ...).

Det er skilter på den, men årsafgiften er ikke betalt (må betales ettersom jeg ikke fikk ut fingeren og fikk kjørt den på huggeren forrige uke ...). Den skulle vært på EU-kontroll i februar, men det tror jeg er et dødfødt prosjekt.

Ettersom jeg nå må betale årsavgiften er jeg villig til å gi bort bilen til den som er villig til å betale denne. Så dersom noen vil ha en jorde/lekebil til en billig penge så er det bare å komme og hente. Bilen kan kjøres hjem :)

Har ikke bilder, men kan sikkert skaffe dersom noen absolutt vil se en stygg gammel Cressida :D

Jeg treffes på:

Mobil: 9208 9524

Epost: fredrik@s-com.no

PM: FSR

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider