Gå til innhold

Ett lite skrik å tåka :) Ø.K

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

DU har vel ikke en ok 2-5 kanalers forsterker liggende?

billig billig :damndamn

Har egentlig alt klart hos Morel men har illøpet av 3 måneder mista omtrent alt utenom dama pga folk som aldri stiller opp slik de har lova,

så ut av en løsning som kom på MANGE penger så sitter jeg med 1 stk. Morel frontsett og 60% av kablene og koblingene jeg skulle hatt... Nå ser det ut til at bilen alt skulle inn i heller ikke kommer i mål og blir vel avskilta om 1-2 måneder og jeg vil helst oppleve Morel frontsettet drevet av noe anna enn spilleren min og har bestemt meg for å prøve hva som helst anna enn US carvor og de i den gata der :P

Kan godt være 20 år gammelt bare det funker

Kan DU hjelpe meg ?

Trenger noe lys i tunnellen da drømmeprosjektet mest sannsynligvis fortsetter som en drømm :/

Hvis noen lurer så er jeg en amatør som endelig fikk sjangsen til å bygge det anlegget jeg LENGE har ønsket meg...har laget tegninger og bokstavelig talt har mistet nattesøvnen for enkelte ganger når inspirasjonen har vært der... har alle detaljer på ark. Så ut til at jeg fikk det til denne gangen men har gått på endel smeller siste 3 mndr så alt er blitt totalt på trynet.... Jeg trenger forsterkeren kanskje i maks 2mndr så er villig til å LEIE den tilogmed for en symbolsk sum pr mnd :)

dette er IKKE en tiggetråd eller en syns synd på meg request... det er bare noe jeg er nødt til å få prøvd ut før jeg sitter der uten bil :)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan denne tråden regner som ubrukelig :)

Jeg har fått en stor drøm oppfylt nå... Kommer nemlig kanskje en SS Human Reign 4 til meg illøpet av neste uke... :O :D:D

Vil ikke navngi personen enda da jeg er usikker på om han ønsker det men han har redda dagen min til de grader..

Til Tufte: Kan jeg kontakte deg om PM'en jeg fikk fra en viss person bare viste seg for å være ett synsbedrag?

Edit:

Den enorme Gledes sprederen heter Jonka! Skylder han en stoooooor takk for hjelpa... takk takk takk takk!

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider