Gå til innhold

Fin bil jeg så her om dagen...

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by boXer

Hvis ikke det er flere SL55 AMG i norge med de felgene der så har jeg nok trillet frem hjulene til den der ja :D

Sykt fet bil. Peneste bilen jeg har sett med egne øyne.

500hk er heller ikke noe minus ;)

Er ikke det der den gamle med "bare" 476hk da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by daihard

-..sinnsyyk stygg bil! Han blir ikke pen av å koste $$:rolleyes:

Nei, men den bilen der ER pen! Uansett!! Tror nesten alle synes det men tør ikke innrømme det..

Har sett den flere ganger her i Tønsberg, holder på å kjøre ut hver gang... ;)

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by daihard

-..sinnsyyk stygg bil! Han blir ikke pen av å koste $$:rolleyes:

Ok, now it`s official: You`re completely insane !

Den nye SL`n er noe av det lekreste som finnes på norske veier for tiden. Uten tvil griselekker :)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regner med at "alle" kommer motmeg når jeg sier dette, men jeg syntes faktisk ikke den bilen var noe spess. nå har jeg jo ikke sett den forfra, men sånn som jeg ser den på bildene så syntes jeg faktisk ikke noe om den, greit nok at den har en 500hk motor (det liker jeg godt!!!) men utseende syntes jeg ikke noe om..

men smaken er som baken... *tamta* delt

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bing

regner med at "alle" kommer motmeg når jeg sier dette, men jeg syntes faktisk ikke den bilen var noe spess. nå har jeg jojeg ikke sett den forfra, men sånn som jeg ser den på bildene så syntes jeg faktisk ikke noe om den, greit nok at den har en 500hk motor (det liker jeg godt!!!) men utseende syntes jeg ikke noe om..

men smaken er som baken... *tamta* delt

Har du sett en slik bil på gaten med dine egne øyne ? Hvis ikke bør du glede deg til du får muligheten. Den er praktfull og majestetisk og du skifter garantert mening :)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pahf

AMG er det eneste merket som kan få mercedes til å bli skikkelig tøff.

Men det klarer de jo desto med glans og.

Ja, Brabus og Carlsson lager bare tøysebiler de. :cool:

The problem with me, they tell me, is that I use people, and love things

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Air 63

Nei, men den bilen der ER pen! Uansett!! Tror nesten alle synes det men tør ikke innrømme det..

...jeg tror heller det er slik at folk IKKE innrømmer at den er stygg, fordi flertallet mener noe annet.... synes fortsatt den er stygg, og det hjelper jo ikke med 500 gamper under hood`n, det er iallefall hva jeg mener og jeg står på mitt. Den er fæl. Hvis dem absolutt skulle ha den pen hadde det hjulpet mye mere med noe italianske/ indiske linjer....( regner med at fleste parten av dere ikke følger med på bildesign studiene rundt om kring, og holder seg rimelig firkanta, så det er bare å gå av skaftet):D

...det hadde heller hjulpet med et lavere stuss, mindre lykter, senka den lavt lavt lavt... og FYLLE ut hjulbue rommet....da kanskje hadde den blitt kul...ja, jeg tror den hadde blitt litt småkul da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider