Gå til innhold

Norge rundt med Max Power 2006

Ranger emnet


espsko

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Max Power og EMMA skal rundt i hele Norge i løpet av sesongen 2006. Det vil bli et ganske annerledes opplegg enn da vi var rundt i fjor, blant annet har vi med oss noen babes, det blir konkurranser (både for biler og babes.. :) ) og en hel del annet, som vi vil gå ut med fortløpende.

 

Her er ihvertfall den foreløpige terminlista. Det er enda ikke for sent å komme med forslag til steder vi burde besøke, send i så fall en mail til post@maxpower.no.

 

HAMAR (Søndag 23. april)

KRISTIANSAND (Lørdag 13. mai)

STAVANGER (Søndag 14. mai)

STREETSHOW, SKIEN (Lør/søn 3/4 juni)

TRONDHEIM (Søndag 18. juni)

TROMSØ (Søndag 23. juli)

GATEBILFESTIVAL, SURNADAL (Lørdag 5. august)

BODØ (Lørdag 12. august)

VADSØ (Søndag 13. august)

 

Vi vil oppdatere fortløpende etterhvert som de forskjellige nærmer seg med tanke på lokasjon, program etc. så følg med i denne tråden.

 

 

 

Bra dere ordner noe her nord...Men Vadsø 13 august...surt å kaldt da...Kom heller hit til alta.Kan også være behjelpelig med div.(EMMA-Ketil kjenner meg)

 

Bjørn

Bjørn M Wilhelmsen

 

Trur du æ røyke når æ koble...

http://www.altabilstereo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her er ihvertfall den foreløpige terminlista. Det er enda ikke for sent å komme med forslag til steder vi burde besøke, send i så fall en mail til post@maxpower.no.

You've got mail. :)

 

17. juni & 23. september blir det biltreff på Dokka (Nordre Land, Oppland).

Rune Rustestuen, tlf. 41656795

Dokka Gatebilklubbs hjemmeside

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor aldri noe i Oslo? Hverken i fjor eller i år?
Whooooot.... Ingen ting på Østlandet???

Hamar er jo ikke fryktelig langt unna Oslo da. :rolleyes:

 

Dessuten kommer vi bl.a. til å dekke streetmeets på Skedsmohallen etc, sannsynligvis Inner City Meet samt en hel del andre arrangementer i og rundt Oslo og ellers på østlandet, og derfor så vi ingen grunn til å arrangere egne treff her nede hvor det skjer såpass mye vi uansett kommer til å dekke.

 

Hva med Bergen da?

Bergen står på planen, men her har vi ikke spikret noen dato enda. Det kommer!

 

You've got mail. :)

17. juni & 23. september blir det biltreff på Dokka (Nordre Land, Oppland).

Én av dem burde vi vel klare å få til, uten at jeg kan si det sikkert nå uten den komplette terminlista vår foran meg. Sjekker det så fort jeg har sjansen og gir tilbakemelding :)

 

Streetmeet på kongsberg 11 juni! Dukker dere opp her?

Usikkert. Kommer tilbake med melding her når det er bestemt.

 

GATEBILFESTIVAL, SURNADAL (Lørdag 5. august) :)

 

Veldig bra at dere kommer hit!! Blir Show dette :)

 

Håper på bra vær om masse folk!!

Tror det blir meget bra ja :D

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Hadde lyst til å si litt hva jeg mener om dette opplegget her i fult offentlighet.

Jeg synes det er bra at man samarbeider over grensen og jeg synes det er bra at max power engasjerer seg i miljøet.

 

For oss som nå har brukt store deler av vinteren på å bygge anlegg, sier det seg selv at vi gleder oss til sommeren. Det er jo dette vi bruker utrolig mange timer på, at dette da har blitt så "komæsjt" opplegg synes jeg er utrolig synd.

At halvparten av alle treffene dere arrangerer kun er ESPL , å første "normale” EMMA treffet ikke er før 10 juni.

Dette synes jeg rett og slett er skammelig og respektløst ovenfor oss som har brukt så mange timer.

 

Når det gjelder Gatebil skjønner jeg ikke hvorfor EMMA skal forholde seg til hva MAX POWER har tenkt å dekke eller ikke? EMMA har et ansvar ovenfor det miljøet de skal reppresentere, å det er verken opplagstallene til MAXPOWER eller deres magasininnhold som de burde tenke på!

 

Jeg for min del kommer vell til å rette søkelyset over til "søtabror" som har et genialt opplegg for neste sesong, HER HAR Norge mye å lære!

 

Synes det er tris det som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste av dette er det vel bedre at EmmaNorway svarer på...

 

La meg understreke at jeg når jeg sier "vi" mener det opplegget Max Power kommer til å gjøre sammen med EMMA, og at jeg på ingen måte snakker på vegne av EMMA som sådan. Hva de har planer om å delta på eller ikke har jeg ikke oversikt over, og når jeg sier at "vi" ikke har planer om å dekke Gatebil-treffene snakker jeg altså på vegne av Max Power.

 

Hei! Hadde lyst til å si litt hva jeg mener om dette opplegget her i fult offentlighet.

Jeg synes det er bra at man samarbeider over grensen og jeg synes det er bra at max power engasjerer seg i miljøet.

 

For oss som nå har brukt store deler av vinteren på å bygge anlegg, sier det seg selv at vi gleder oss til sommeren. Det er jo dette vi bruker utrolig mange timer på, at dette da har blitt så "komæsjt" opplegg synes jeg er utrolig synd.

At halvparten av alle treffene dere arrangerer kun er ESPL , å første "normale” EMMA treffet ikke er før 10 juni.

Dette synes jeg rett og slett er skammelig og respektløst ovenfor oss som har brukt så mange timer.

 

Når det gjelder Gatebil skjønner jeg ikke hvorfor EMMA skal forholde seg til hva MAX POWER har tenkt å dekke eller ikke? EMMA har et ansvar ovenfor det miljøet de skal reppresentere, å det er verken opplagstallene til MAXPOWER eller deres magasininnhold som de burde tenke på!

 

Jeg for min del kommer vell til å rette søkelyset over til "søtabror" som har et genialt opplegg for neste sesong, HER HAR Norge mye å lære!

 

Synes det er tris det som skjer.

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke ta EMMA i "forsvar" på dette eller kommentere noe av det du skriver om EMMA, jeg skal bare gjøre en liten kommentar for det siste du skriver ang Sverige...

 

Jeg har hatt dB Drag Racing i Sverige de siste 3 årene, og jeg har vel hatt dB Drag Racing i Norge i 5 år nå. Det er utrolig mye jobb, og INGEN vil egentlig tro det.... At opplegget er bra i Sverige, ja... Men samtidig så ligger de langt etter med forskjellige ting, blant annet skulle de presentere en ny webside i JULA, det har ikke skjedd...

Jeg kjenner han som har overtatt "spakene" der borte godt (han har jobbet for meg) og jeg håper og tror at det blir bra, men enn så lenge så ser det ikke så bra ut, og det er, etter hva jeg har fått med meg, ett lite tidsspørsmål før noen begynner å klage der. MEN, når det er sagt, så tror jeg også at de fleste er tolmodige, fordi det er en ny person som har tatt over, og han fortjener en sjanse...

 

Så at du har lest at det ser så utrolig bra ut det de gjør "der borte" kan diskuteres, SASCA, (nå EMMA Sweden) har slitt i mange år, og jeg slet livet av meg for å få dB Drag Racing til å funke der borte, men klarte det ikke.

Nå er jeg fullt opptatt med dB Drag Racing og Bass Race i Norge og internasjonalt og har mer enn nok å gjøre med det, og det synes kanskje på vår terminliste ?.....

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

 

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke mye om det som skjer med Db i Sverige og det er helt sikkert riktig det du sier der. jeg ser også at det blir gjort en bra jobb på dette feltet i Norge. kanskje du skulle overtatt EMMA?? hehe

 

At man har en jobb på si forstår jeg også, men klarer man ikke å kombinere dette, burde kanskje noen andre overtatt roret, uten at jeg skal si at jobb situasjon grunnen. tar man på seg en jobb, så får man sørge for at den blir gjort skikkelig, man har et vist ansvar!

 

Klart man trenger en del sammarbeidspartnere, men da burde man vell være reppresentert på de desidert største biltreffene i Norge, å det er ikke gatebil som er problemet, etter det jeg har fått fortalt...

 

Men det alt i bunn og grunn handler om er at en del av oss er ganske skuffet og dette hadde jeg lyst å skape en debatt om.

 

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at dere tar turen til kongsberg 11 juni....!!!!For det hadde vært veldig positivt for oss i kongsberg streetracers,som jobber hardt med å få til dette treffet..

Får vi alt på plass,så blir dette et veldig bra treff..

Sjekk www.kongsberg-streetracers.com

Der står det en del om treffet...!!!!!

-03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt)

Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at dere tar turen til kongsberg 11 juni....!!!!For det hadde vært veldig positivt for oss i kongsberg streetracers,som jobber hardt med å få til dette treffet..

Får vi alt på plass,så blir dette et veldig bra treff..

Sjekk www.kongsberg-streetracers.com

Der står det en del om treffet...!!!!!

 

Godt mulig vi tar turen, ja. Datoen er notert!

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår