Muzaki Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Har en liten oljelekasje på motoren min, og åpnet derfor registerdekselet for å se om det var noe olje inni der. Da oppdaget jeg at balansereima ikke følger med rundt. Det virket ikke ut som om den var av, men at han som sist byttet den må ha bommet litt på strammingen. Hva skal jeg gjøre. Montere den igjen, eller fjerne den. Har hørt rykter om at det kan lønne seg å fjerne den for å få litt mer effekt. Hvis jeg skal fjerne den, er det bare å kappe den å dra den ut, eller må det åpnes uansett... PS: Oljelekasjen var påfyllingspakningen... Siter Mvh Muzaki http://www.vtvoffroad.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 jeg mener balanseakslene bare er tull,skal du kjøre med systemet husk å sette på reima korrekt,ellers blir balanseakslene til anti-balanseaksler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 jeg mener balanseakslene bare er tull,skal du kjøre med systemet husk å sette på reima korrekt,ellers blir balanseakslene til anti-balanseaksler. ja, det sies man tjener 10hk på å fjerne det.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muzaki Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Åpnet dekslene i dag, og fant fort ut hvorfor reima ikke var stram. Lageret på hjulet på den ytterste hjulet hadde gått i fillebiter, slik at hjulet falt ut når jeg tok av dekselet. Men da er det altså ingen vits å koste på meg ett nytt hjul, og montere den reima igjen. Siter Mvh Muzaki http://www.vtvoffroad.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.