Mumfy Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Heisann.. Lurte på om det var noen som hadde en front med doble lykter til golfen min.. Synes det er mye tøffere enn enkle.. Vis noen har er jeg veldig i å kjøpe dem , kan eventuelt bytte med mine enkle.. Lyktene må selvsagt være i orden!! Ellers koster de nye 798kr på (http://autoshineshop.no/catalog/index.php?cPath=236_964_970&osCsid=ef1671258ffd308f1afc2bcea80bfdd8) men vis du har kan vi vel diskutere prisen!!! Takk på forhånd :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 er vel ikke plassen for salg men.. har da en grill jeg.. med lykter og nye 100W pærer :) går for 400+ frakt :) og for 200,- ekstra så følger grilllista med .. merke er kamei og koster FLESK ny :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumfy Skrevet April 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Den var litt dyr synes jeg. Trenger noe billigere! Kan godt bytte mot min enkle, den er fin: Ønsker ikke GTi grill da den har røde lister. Bilen min er rosa.. RØDT/ROSA, d funker ikke noe særlig for meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Billigere får du det ikke ;) grillen alene koster 5-6 hundre kroner ny. Her får du med lykter for 400... Løp og kjøp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumfy Skrevet April 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Billigere får du det ikke ;) grillen alene koster 5-6 hundre kroner ny. Her får du med lykter for 400... Løp og kjøp! Har allerede fått tilbud fra 2-3 stykker om grill mellom 100-300kr, så det tror jeg nok ja! Hehe.. Men alle er GTi, og det har jeg ikke lyst på! Har god tid jeg, så får se om det dukker opp noe mere! happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Hvor holder du til da? Kan bytte likt med deg, du kan faktisk få to slike med ekstralys i:-) De er hele og greie men(som alle slike brukte!)må du sikkert trikse litt for å få den til å sitte skikkelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Trodde Housey sin var emblemfri jeg... Sola skinte i i skjermen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudioX Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Har allerede fått tilbud fra 2-3 stykker om grill mellom 100-300kr, så det tror jeg nok ja! Hehe.. Men alle er GTi, og det har jeg ikke lyst på! Har god tid jeg, så får se om det dukker opp noe mere! happyhappy gjør som joachim sier...løp å kjøp...det der e billig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg