Gå til innhold

ole_andreas86: VW Golf III GTi - Prosjekt Clean Edition

Ranger emnet

ole_andreas86

Anbefalte innlegg

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fullstendig enig i at den ser så mye penere ut sånn som den er nå.:thumb

Men ifølge biltilsynet i Trondheim får jeg den ikke godkjent uten blinklys i frontfanger. Å når det ikke er blinklys i frontlyktene så har jeg liksom ikke så mye valg:(

Tror du ikke det blir kult med blinklys å luftinntak i frontfangeren da?

luftlass.jpg

du får kjøpt led.blinklys som du kan montere midlertidig ( kun til kontroll ) foran på fangeren. Elles kan du intigrere blinklys i grillen. eller i hulla nederst i fangeren... Fungerer også og ha det i lyktene, men da må det være godkjente lykter, med separat hull/linse til blinklys

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får kjøpt led.blinklys som du kan montere midlertidig ( kun til kontroll ) foran på fangeren. Elles kan du intigrere blinklys i grillen. eller i hulla nederst i fangeren... Fungerer også og ha det i lyktene, men da må det være godkjente lykter, med separat hull/linse til blinklys

hulla nederst i fangeren funker ikke for det blir for langt ned. Lyktene har ikke separate hull til blinklys heller desverre. Men de to øverste valgene hørtes interesante ut. Har du noen bilder av de i action?

Litt uvisst hvordan det blir enda, men har jo allerede kjøpt blinklys å luftinntak til fangeren for 8-9 hundre kr:/

92mod. VW Golf III Gti 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hulla nederst i fangeren funker ikke for det blir for langt ned. Lyktene har ikke separate hull til blinklys heller desverre. Men de to øverste valgene hørtes interesante ut. Har du noen bilder av de i action?

Litt uvisst hvordan det blir enda, men har jo allerede kjøpt blinklys å luftinntak til fangeren for 8-9 hundre kr:/

Jeg tror det blir fint med blinklys og luftinntak i fangeren:)

Så ikke så verst ut på bildet:)

babyhmm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja.. gamle jenta mi jo.. hehe..

Ole A, du jobber, det skal du ha. godt å se at noen tar vare på henne.. stå på.. og få til noen bilder nå da for guds skyld ;) hehe..

må si at føler med deg, hvis du skal begi deg inn på og kutte ut all den sparkelen og støpingen.. hehe, men det har jeg advart deg om før. hehe.. stå på!

00 Audi TT 1.8T Quattro

93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt )

92 Golf 3 TDK ( Solgt )

92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! )

92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, det går jo framover:roll: sakte men sikkert!

men har bil å kjøre med fram til den blir ferdig så er ikke sånn utrolig til hastverk. Bare ting blir gjort skikkelig så å jeg blir ferdig til veiene er tørre så:)

Har tatt noen få bilder, men ikke så mange:

07.jpg

Ikke så lenge etter at jeg hadde fått den hjem..

06.jpg

Dette er saken som holder garasjen varm! Tar 5min så er det shortstemp. i hele garasjen! Compliments til kompisen jeg låner den av:)

10.jpg

Her har du "renna" som mangler rør, skal få gjort det iløpet av uka tenker jeg. Ting skal være så vanskelig.

17.jpg

Festet pop-up til bakluka.

18.jpg

Close-up av solonoiden..

20.jpg

19.jpg

Ikke noe snarveier her altså! Trekker i det eksisterende ledningsnettet. Litt prakk er det, men blir så mye mere profft.

24.jpg

Knapp til bakluka. Gul av alle ting:p

22.jpg

Vinterfelga mine:) Greie de?

Det jeg fikk gjort igår var at jeg fikk skiftet demperne bak, så nå er det justerbart på alle 4. Så fikk jeg kjørt den opp på en "bukk" så vi kom til under bilen. Fant ut at eksosdelene jeg hadde kjøpt ikke passet, så skal inn til byen i morgen å bytte de.doh

Ringte også den lokale VW sjappa idag forresten. Spurte etter pris på ei original mellompotte til golfen. overkant av 2000,-!!:oohh

Så kjøper nok ikke originalt nei.

Men ble veldig overraska da de fortalte meg at bilen faktisk var en 93 modell!!:omfg

kommer mere iløpet av uken å helga..

92mod. VW Golf III Gti 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare låne en orginalfanger når du godkjenner? Ellers har vel Remster her på forumet godkjent med blinklys i grillen? Husker ikke helt hvordan det var, men les tråden om golfen hans så får du litt inspirasjon.

Kult prosjekt forresten, godt bilen fortsatt er på forumet

Ang registrering skifter vel VW årsmodell i August, så hvis den er regga etter august 92 så er det en 93 modell

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang registrering skifter vel VW årsmodell i August, så hvis den er regga etter august 92 så er det en 93 modell

Hm, er ikke august litt tidlig..?

Tipper heller det er rundt oktober.

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider