Gå til innhold

Hvor kjøper dere slitedeler?

remedy 66

Anbefalte innlegg

I det siste så har jeg begynt å handle mere og mere hos Krogslund, pga rimlige deler med tilnærmet ford kvalitet og rask levering hjemme på døra med DHL. Men skal handle inn støtdempere og fjærer på Veng, de var faktisk billigere enn Krogslund på dette (med firma rabatter).

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend

1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009)

1986 Yamaha XJ-600

http://www.my-ride.com

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott! Veng ligger så og si rett nedi gata her!

Kanskje jeg skal shoppe ny bakfanger også, dama rygga rett inn i en lyktestolpe...

Apropos det; er det noen som har peil på hva en bruker for å lappe/sparkle plastfangere? Glassfiberforsterket Polyester?? Eller er det noe annet hokus pokus greier en kan bruke?

Tenkte at jeg ville prøve å lappe fangeren først

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott! Veng ligger så og si rett nedi gata her!

Kanskje jeg skal shoppe ny bakfanger også, dama rygga rett inn i en lyktestolpe...

Apropos det; er det noen som har peil på hva en bruker for å lappe/sparkle plastfangere? Glassfiberforsterket Polyester?? Eller er det noe annet hokus pokus greier en kan bruke?

Tenkte at jeg ville prøve å lappe fangeren først

Nope, for all del ikke bruk Polyester på plastfanger'n. Jeg gjore det på vinterfanger'n tidligere i vinter, under herdeprosessen så utvikler Polyestern varme og det smeltet plastikken. Ville nok heller prøvd noe 2 komponent lim (aradritt) eller noe.

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend

1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009)

1986 Yamaha XJ-600

http://www.my-ride.com

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke hva du har gjort med fangeren din siden det utviklet så mye varme at plasten smeltet jeg lappet framfangeren til en kamerat og den ble helt som ny, kunsten er bare å ikke ha for mye herder i polyesteren

---------------------------------------------------

1996 Mondeo 4x4 CLX strøken

2001 motorhispania RX krasjet av meg men fikset igjen

---------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider