Gå til innhold

Alle Problemer Pga Oppgradering 19.03.2006

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Vi kommer til å tilpasse alt av formater med Google slik at det blir pent nok å se på. Så da slepper dere å klage på det da dere veit ting blir bra når vi får fikset ting her. Vi får ikke bygd Roma på en dag desverre ;)

 

mvh

 

Marius

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sidenavigeringa er litt sær for tiden

 

Side 76 av 77 « Først < 26 66 74 75 76 77 >

 

Sånn ser det ut på http://bilforumet.net/showthread.php?t=82065&page=76, og det ser sånn ut på mange andre tråder og. Er dette by design? Jeg husker ikke at den var så sær før oppgraderingen.

 

Det er bare den nye vBulletin-stilen.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med kasper her, sitter på 32" lcd widescreen og må scrolle sidelengs, ikke så kult :)

Legg også ALLE smilies i et eget pop-up vindu (det som vises når man klikker på [Mer]). Må jo scrolle til høyre nå bare for å finne "Send svar" og "forhåndsvis innlegg" nå :(

 

EDIT: Legger også merke til at cookie ikke blir oppdater slik at den "husker" hvem poster man har lest. Feks i Mondeo forumet så vises 2 tråder jeg netopp har vært inne på med at det er nye meldinger selv om det ikke er det. Dette er selv om jeg trykker F5 for å oppdatere siden. Dirrekte plagsome begge ting jeg har nevnt nå... og som flere andre sier "det var ikke sånn før"

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend

1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009)

1986 Yamaha XJ-600

http://www.my-ride.com

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikke om noen andre har sagt dette.

Men har problemer med at tråder ikke vises der de ligger, f.eks, la en tråd med Volvobilder under 200-serien, den og en annen tråd der som jeg hadde vært på, ingen vistes, men andre tråder som det iike hadde vært noe liv på lå der, måtte søke, og trådene lå der jeg mente de lå.

Dette har skjedd 1 eller 2 ganger før, men helt jævlig nå...

 

Kunne godt hatt en konsekvent bredde på sidene også.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikke om noen andre har sagt dette.

Men har problemer med at tråder ikke vises der de ligger, f.eks, la en tråd med Volvobilder under 200-serien, den og en annen tråd der som jeg hadde vært på, ingen vistes, men andre tråder som det iike hadde vært noe liv på lå der, måtte søke, og trådene lå der jeg mente de lå.

Dette har skjedd 1 eller 2 ganger før, men helt jævlig nå...

 

Kunne godt hatt en konsekvent bredde på sidene også.

 

 

Hva mener du med at "tråder ikke vises der de ligger" ?? Jeg skjønte ikke helt.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, få vekk det jævla pisset. Det er so forbanna I.R.R.I.T.E.R.A.N.D.E. Sorry for utvalgte ord, men eg byrjer å bli kraftig lei google-reklamane. Viss at det skal abselutt skal ha det pisset, for me heller betale for å være på forumet.

- 96' Nissan Primera 2.0 LX

- 90' Audi 200 TQ 20 V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, få vekk det jævla pisset. Det er so forbanna I.R.R.I.T.E.R.A.N.D.E. Sorry for utvalgte ord, men eg byrjer å bli kraftig lei google-reklamane. Viss at det skal abselutt skal ha det pisset, for me heller betale for å være på forumet.

Kunne ikke sagt meg mere enig er faan meg også lei google-reklame, driten dukker jo opp over alt spamspam Kommer nok til å prioritere http://www.fastford.no forumet i framtiden :(

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend

1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009)

1986 Yamaha XJ-600

http://www.my-ride.com

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er en tilvenningssak for øyet.

gi det litt tid og du er vandt med det.

 

etter det jeg kan se, er jo faktisk noen av annonsene bedre en innleggene.

 

At medlemmne må betale for å være her kommer neppe til å bli aktuelt.

 

men for dere som har veldig problemer med å takle reklamen, vil det komme en mulighet litt senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med at "tråder ikke vises der de ligger" ?? Jeg skjønte ikke helt.

At jeg skal inn på en tråd som ligger i ett forum, veit den er der, og at den er brukt mere nylig enn andre tråder jeg finner, men fremdeles så finner jeg den ikke, kikker i mellom flere sider og finner den ikke, søker så på navnet på tråden, voila der er den og ligger akkurat i det forumet jeg kikka som en gærning 1/2 min før i.

 

Må også si at den google-greia mellom inleggene var mye bedre enn de tidligere forsøkene, en helt ok løsning etter min mening :)

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår