viper Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Etter å ha punktert på vei til fest, lot en kompis av meg bilen stå ved siden av veien for komme tilbake neste dag og bytte hjul. (Han hadde ikke reservehjul med seg). Slik så hans E46 cab ut da han kom for å hente den. Fangere, blinklys og skjørt var demontert og stjælt. Men det verste er den "lille" ripa dem laga, bare på pure F... En kan spørr seg hvordan dem har turt å gjøre dette. Bilen stor langs veien (ikke veldig trafikert), men den stod på ingen måte skjult. Send meg en pm om noen blir tilbudt org. E46 fangere og skjørt i Kristiansands området. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 har ikke ord for hvor forbanna unødvendig sånt er.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 morro å finni di som gjorde d trur jg....hadde d vært meg så hadde jg griise banka di folka som gjorde d ass...fyy faen sånn gjør man bare ikke lixom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Fy faen! :eek: Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 har nettopp hatt innbrudd i bilen, dørhåndtak herpet og bulk i døra, samt hele stereo anlegget borte. Blir så forbanna på slike folk! håper de som har gjort dette mot bmw`n får svi opp til flere ganger!!!!! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Fyrste gong eg gjor hærverk på ein bil var når var 6-7 år gammal, og då var det berre noken ripe på panseret på bilen til naboen. Fekk ein dag husarest, og hærverk på meg har aldri gjentatt seg so lang eg kan huske. Kan umulig fatta at "voksne" ungdommer kan ha gjort det der hærverke på denn flotte BMW'n. Rein barnslighet. Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 å fytti katta:eek: Hærverk på en bil er det verste man kan gjøre mot en bil fanatiker! Håper alt dette løser seg for kameraten din Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 For noen jævla drittsekker... anger2 Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 håper han klikker i vinkler på de hvis han finner de som har gjort det! Det der var leit å se! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 nei vi liker ikke hærverk, dette så stygt ut! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 dette dekkes vel av forsikringen? hellakkering å greier.. Fatter ikke at folk får til å være så frekke at dem i det hele tatt plukker av ventilhetter på andres biler! Dette er ett veldig skrekk eksempel på at bilen er aldri trygg med mindre den er demontert og ligger i en haug i kjellern bak lås å slå Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Dette dekkes av forsikring ja. Men bonustapet er like surt. At dem peller av styling for å selge og tjene penger er jo en sirkel det er mulig å forstå. Men hva er poenget i å herpe bare for å herpe? Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 er det bonustap på slike skader? sorry hvis det er en selvfølge men har aldri kommet opp i noen situasjon lik denne så... Ja den biten som gjør meg forbanna og... golfen min stod med nybygd anlegg til *kremt* ikke mye penger men 10-15000kr... parkert pent uttafor leiligheten og morgenen etterpå skulle jeg på jobb og hey! inga vindu gitt... Slags hjernedøde idioter er det som ikke engang drar med seg anlegget når det ligger helt åpent for dem der? bare knuser ruta og ferdig med det ... hmmm...kanskje det var en insult... "ditt stereosystem ikke vara bra nok" :P Blir jo som å være utro med ei støgg dame liksom... det kan UMULIG være verdt samvittighetsproblemer og alle problemene som potensiellt ligger der... Dama skal iallefall være bra fin om det skal være verdt det om du/dere skjønner! Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Ai, fy fan. Jævla idioter som finner på noe slikt. Måtte de havne under en gressklipper og lide en pinefull stund. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 steike... de har gjort en grundig jobb her ja... hadde noen gjort noe sånt med meg så hadde jeg hatt mord i tankene... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg