Gå til innhold

Liker vi på Bilforumet.net hærverk?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Etter å ha punktert på vei til fest, lot en kompis av meg bilen stå ved siden av veien for komme tilbake neste dag og bytte hjul. (Han hadde ikke reservehjul med seg). Slik så hans E46 cab ut da han kom for å hente den.

Cab1.jpg

cab2.jpg

cab3.jpg

Fangere, blinklys og skjørt var demontert og stjælt. Men det verste er den "lille" ripa dem laga, bare på pure F... En kan spørr seg hvordan dem har turt å gjøre dette. Bilen stor langs veien (ikke veldig trafikert), men den stod på ingen måte skjult.

Send meg en pm om noen blir tilbudt org. E46 fangere og skjørt i Kristiansands området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fyrste gong eg gjor hærverk på ein bil var når var 6-7 år gammal, og då var det berre noken ripe på panseret på bilen til naboen. Fekk ein dag husarest, og hærverk på meg har aldri gjentatt seg so lang eg kan huske. Kan umulig fatta at "voksne" ungdommer kan ha gjort det der hærverke på denn flotte BMW'n. Rein barnslighet.

- 96' Nissan Primera 2.0 LX

- 90' Audi 200 TQ 20 V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det bonustap på slike skader? sorry hvis det er en selvfølge men har aldri kommet opp i noen situasjon lik denne så...

Ja den biten som gjør meg forbanna og... golfen min stod med nybygd anlegg til *kremt* ikke mye penger men 10-15000kr... parkert pent uttafor leiligheten og morgenen etterpå skulle jeg på jobb og hey! inga vindu gitt...

Slags hjernedøde idioter er det som ikke engang drar med seg anlegget når det ligger helt åpent for dem der? bare knuser ruta og ferdig med det ... hmmm...kanskje det var en insult... "ditt stereosystem ikke vara bra nok" :P

Blir jo som å være utro med ei støgg dame liksom... det kan UMULIG være verdt samvittighetsproblemer og alle problemene som potensiellt ligger der... Dama skal iallefall være bra fin om det skal være verdt det om du/dere skjønner!

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider