Gå til innhold

Liker vi på Bilforumet.net hærverk?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Aktiv dødshjelp er lov i slike tilfeller, om de samtykker eller ikke er uvesentlig, for å gjøre sånn mot en bil er bare helt for jævlig.... Hvis dere finner de jævlene som har gjort det så ikke bland politiet inn i det løs det heller selv:)

Håper alt ordner seg for stakkaren som eier bilen...

Mvh

Alex

-1995 Volvo 850

-1979 Volvo 242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men det er en grunn til å gjøre det.. Men det kan da ikke forsvares!

Stakkars BMW!

Igjen, lite imponert over alle her inne som skal banke opp folk.. Har det nok i kjeften, men har dere det når det gjelder? Tviler..

Buret inne, og erstattet alt, pluss litt samfunnstjeneste i form av veibygging for eksempel, det hadde vært noe! :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men det er en grunn til å gjøre det.. Men det kan da ikke forsvares!

Stakkars BMW!

Igjen, lite imponert over alle her inne som skal banke opp folk.. Har det nok i kjeften, men har dere det når det gjelder? Tviler..

Buret inne, og erstattet alt, pluss litt samfunnstjeneste i form av veibygging for eksempel, det hadde vært noe! :)

Reagerer vanligvis som deg, folk skal alltid gi alle juling og bust a cap og drepe osv.. Men denne gangen følte eg for at de burde fått seg noen slag i trynet, syns det der så helt jævli ut!

Vil forresten ikkje ha veier bygget av amøber.. Men de kan få lov å rydde langs motorveien, og så kan han som eier BMWen kjøre forbi og gi de en dytt med døren :P

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke noe stort BMW fan, men INGEN fortjener å finne bilen sin slik...

Hadde noen gjort det med Rekorden min (som 9 av 10 personer blir sjokkert over hvor strøken den er) så hadde jeg vel sett rødt i flere år etterpå...

Og mest sannsynlig blitt så skuffa og lei meg att jeg hadde bryti sammen...

95' Opel Omega 2.5 V6

89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffameg.. Håper dere finner pakket, og ja eiriksmil, tror ikke jeg hadde hatt noe problem med å delt ut noen knokkelburgere hadde dette skjedd med min bil. Ordensmakten er er det like greit å holde utenfor.

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider