Billi Racing Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Kjenner til hærværk ja... 2 biler ble ripet på samme sted med ca 1mnd mellomrom. Begge hadde lakk som bare såvidt var tørr. Min fikk i tillegg halvveis sparket av høyre speilen. Hadde vi tatt dem som gjorde detta på fersken, så hadde hadde vi nok sitti i fengsel nå - ...men antagelig ikke angret på noe! Snakkas! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Fylla? fylla er fin å skylde på. JAAAAAA!!!!!! knock Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Kjenner til hærværk ja...2 biler ble ripet på samme sted med ca 1mnd mellomrom. Begge hadde lakk som bare såvidt var tørr. Min fikk i tillegg halvveis sparket av høyre speilen. Hadde vi tatt dem som gjorde detta på fersken, så hadde hadde vi nok sitti i fengsel nå - ...men antagelig ikke angret på noe! Snakkas! Det der gjorde vondt å se på... Må ha vært helt jævlig for deg å finne bilen slikt... Men ser ingen bilder i første post jeg. Fjerna? Sorry for det som har skjedd, tragisk og leit... Edit: Ser dem nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer-R Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Nei, jeg liker heller ikke hærverk, iallefall ikke når det er E46 cab. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 man kan spørre seg .. har snuten vert der å sjekka etter fingeravtrykk .. folk som bøffer fangere tar skjeldent den av med silke hansker .. ohh glemte i et sekund at vi bor i norge .. snutren gir faen Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 man kan spørre seg .. har snuten vert der å sjekka etter fingeravtrykk .. folk som bøffer fangere tar skjeldent den av med silke hansker .. ohh glemte i et sekund at vi bor i norge .. snutren gir faen -snut er ut! (er det noe???) kommet noe som heter balltre nå. skal visstnok fungere veldig brayodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 har han anmeldt dette?? kan vera at det finnes fingeravtrykk på bilen som politiet sjekk opp i registeret sitt. hadde og innbrudd i min bil. dei knuste ei rute. vert under panseret men ingenting stjelt, men dette var litt værre. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Fingeravtrykkene kan være så klare som sola, og alikevel kommer politiet tilbake uten "spor", opplevd dette selv. Forsikringsselskapet er kontaktet, blir vel en diskusjon på hva som er best å gjøre i denne sammenheng. Eieren har superforsikring på kjerra og letingen er igang. (selv om sjansen for å finne delene er lik null) Skal holder dere oppdatert. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboalfa Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Hadde nok blitt veldig lei meg om jeg hadde funnet min bil slik... nesten på det viset at skulle uhellet være ute (for min del) en gang, så satser jeg heller en felg. Bare for å få bilen i sikkerhet... Håper dere finner vedkommede som har gjort ugjerningen, selv om det kanskje hjelper lite. For problemet her til lands er jo at rører dere vedkommede, så er sjansen for at dere blir straffet størst. Sørgelig. Siter Alfa Romeo 75 1,8 turbo Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli Volvo 740GL herregårdsvogn Originaledition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Sinnsykt kjipt :\ Det værste er at det kan være en av bilforum-medlemmene som har gjort dette! Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Kjører Audi, liker egentlig ikke BMW, men synker ikke dypt nok til å kunne få meg til å gjøre noe sånt, under enhver omstendighet, med en likesinnet. Det som egentlig er litt gale, for min egen del, er at jeg godt kunne fått et uprovosert slag i trynet uten å ta igjen, men hvis jeg hadde funnet MIN bil sånn som det...hadde alle hemninger vært glemt. Hadde nok fått rettslige følger for meg...hvis jeg hadde tatt dem på fersken eller visst hvem det var. Gjerne binde dem til noen stoler og ta knekken på noen tær med en hammer. Ahh...deilige lyder når hammeren rammer...grinchy Håper jeg slipper å finne min bil sånn som det der. Og til de som mener jeg er en av de som har det i kjeften: prøv deg...og du VIL angre. Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 uff det var surt.. var det M-tech fangere eller? Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axe-Stro Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Peil på hvilken front det stod på den? M3? noe styling? Orginal? Facelift? Etc... Skal se om jeg finner noe... ;) Siter Axel S. [ ] Civic VTi 93' [ ] Accord Sport 03' [x] 200sx s14 [x] EJ6 VTI hybrid (97' Civic Coupè) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Helvete. Må være jævligt surt når noe sånt skjer. Håper alt kommer til rette og skadene blir betalt av di som har gjort det og etter di har betalt skadene kan di brenne i helvete. Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 uff det var surt.. var det M-tech fangere eller? Nei, var ikke M-tech fangere. Skiltet ble også rappet. Akkurat det er litt skummelt. Peil på hvilken front det stod på den? M3? noe styling? Orginal? Facelift? Etc... Skal se om jeg finner noe... ;) Som jeg skrev i første posten: Send meg en pm om noen blir tilbudt org. E46 fangere og skjørt i Kristiansands området. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg