Gå til innhold

Liker vi på Bilforumet.net hærverk?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjenner til hærværk ja...

2 biler ble ripet på samme sted med ca 1mnd mellomrom. Begge hadde lakk som bare såvidt var tørr.

Min fikk i tillegg halvveis sparket av høyre speilen.

Hadde vi tatt dem som gjorde detta på fersken, så hadde hadde vi nok sitti i fengsel nå - ...men antagelig ikke angret på noe!

Snakkas!

Det der gjorde vondt å se på... Må ha vært helt jævlig for deg å finne bilen slikt...

Men ser ingen bilder i første post jeg. Fjerna? Sorry for det som har skjedd, tragisk og leit...

Edit: Ser dem nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har han anmeldt dette?? kan vera at det finnes fingeravtrykk på bilen som politiet sjekk opp i registeret sitt.

hadde og innbrudd i min bil. dei knuste ei rute. vert under panseret men ingenting stjelt,

men dette var litt værre.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fingeravtrykkene kan være så klare som sola, og alikevel kommer politiet tilbake uten "spor", opplevd dette selv. Forsikringsselskapet er kontaktet, blir vel en diskusjon på hva som er best å gjøre i denne sammenheng. Eieren har superforsikring på kjerra og letingen er igang. (selv om sjansen for å finne delene er lik null) Skal holder dere oppdatert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok blitt veldig lei meg om jeg hadde funnet min bil slik... nesten på det viset at skulle uhellet være ute (for min del) en gang, så satser jeg heller en felg. Bare for å få bilen i sikkerhet...

Håper dere finner vedkommede som har gjort ugjerningen, selv om det kanskje hjelper lite. For problemet her til lands er jo at rører dere vedkommede, så er sjansen for at dere blir straffet størst. Sørgelig.

Alfa Romeo 75 1,8 turbo

Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli

Volvo 740GL herregårdsvogn

Originaledition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører Audi, liker egentlig ikke BMW, men synker ikke dypt nok til å kunne få meg til å gjøre noe sånt, under enhver omstendighet, med en likesinnet.

Det som egentlig er litt gale, for min egen del, er at jeg godt kunne fått et uprovosert slag i trynet uten å ta igjen, men hvis jeg hadde funnet MIN bil sånn som det...hadde alle hemninger vært glemt. Hadde nok fått rettslige følger for meg...hvis jeg hadde tatt dem på fersken eller visst hvem det var.

Gjerne binde dem til noen stoler og ta knekken på noen tær med en hammer.

Ahh...deilige lyder når hammeren rammer...grinchy

Håper jeg slipper å finne min bil sånn som det der.

Og til de som mener jeg er en av de som har det i kjeften:

prøv deg...og du VIL angre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff det var surt.. var det M-tech fangere eller?

Nei, var ikke M-tech fangere. Skiltet ble også rappet. Akkurat det er litt skummelt.

Peil på hvilken front det stod på den?

M3? noe styling? Orginal? Facelift? Etc...

Skal se om jeg finner noe... ;)

Som jeg skrev i første posten:

Send meg en pm om noen blir tilbudt org. E46 fangere og skjørt i Kristiansands området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider