Jonte Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Ser noen her sier at de kan forstå hvorfor de rapper delene.. Hva faen?Samma om de kan selges eller ikke, de er ikke dine å selge! Ja, jeg kan forstå hvorfor noen folk stjeler ting. De har noe igjen for det selv. Enten får de delene dem trenger, eller så får de penger for det. Hærverk derimot, hjelper ingen på noe vis. Hva er liksom poenget? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Enig med Jonte, akkurat som tysting.. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Hvor stod bilen parkert da dette skjedde?Kan spre ordet videre til folk uten internett.. På langenesveien. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 det er ikke bare å kjøpe nye deler og lakere heller.. blir aldir like fin som ny igjen!!anger2 jævla dritt folk!! Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 fylla er fin å skylde på. JAAAAAA!!!!!! knock Selvfølgelig er den ikke fin å skylde på, men det jeg sier er nok fakta. Regner med folka gjorde dette fordi de var dritings. Mange mister hemninger i fylla, og gjør ting de aldri ville gjort edru. Jeg forsvarer det på ingen måte, men bare påpeker en meget sansynlig grunn til at bilen ble ramponert. Så du kan ta den stekepanna og slå deg selv i bakhodet :) Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hysteria Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Håper kompisen din finner di som har gjort dette her. Makan til unødvendigt. Siter “A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.” - 00" Audi A4 1,8tq avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantapanta Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 På langenesveien. Jævla bome at den sto i søgne... netsen bare faen der ute.. Siter Im lucky manta power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Selvfølgelig er den ikke fin å skylde på, men det jeg sier er nok fakta. Regner med folka gjorde dette fordi de var dritings. Mange mister hemninger i fylla, og gjør ting de aldri ville gjort edru. Jeg forsvarer det på ingen måte, men bare påpeker en meget sansynlig grunn til at bilen ble ramponert. Så du kan ta den stekepanna og slå deg selv i bakhodet :) Hvis det blir så inni h.... mørkt for enkelte når dem skal ut å ta seg noen pils, DA er det kanskje på tide å få seg en annen hobby. Hvis ikke er det lett å få dratt på seg et nakkebrudd:bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Rett og slett blind vold mot bilen ! Utført av folk som aldri selv sikkert vil få råd til såpass fin bil som E46 cab er! Forbanna unødvendig og harry spør du meg! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Hva har Harry med dette å gjøre? Kondolerer, håper den/de ansvarlige blir tatt. Hardt.. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Hva har Harry med dette å gjøre? Kondolerer' date=' håper den/de ansvarlige blir tatt. Hardt..[/quote'] Enig, en som er Harry digger biler og ville aldri gjort dette. Derimot f.eks en snøsokk med skateboard og lue uten respekt for verdier og andres eiendeler er nok synderen her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 denne tråden viser bare noe jeg lenge har misstenkt.. alle oss bilfanatikere... vi krangler om beste merke å bla bla.. men på bunden så er vi alle like.. å det er ofte de samme tingene som ligger bak.. vi har bare litt forsjellig syn på det... ofte kan oppvekst ha noe me det å gjøre.. foreldre kjørt volvo siden han var liten.. sjangsen stor for at han å kommer til å gjøre det.. osv.. nei pointet mitt va det at uansett om man ikke "liker" et merke eller no så synes nokk alle her inne det er jævlig det som har sjedd.. å jeg persjonlig håper dere får tak i de ansvarlige på "privaten" å til deg som sa at vist de rørte den skyldige.. så fikk de strengere straff.. mitt motto er der. "Ja men bare vist man blir tadd, å vist han ikke tør å prate med seg selv etterpå engang... ja.. " samendrag: HATER hærværk å tyveri. å kondolerer med bilen.. håper det løser seg Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Jeg er vokst opp med Volvo...Amazon, 240 osv osv...men endte opp med BMW selv som favoritt. Men hater ikke Volvo av den grunn, hadde heller ikke gjort hærverk. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 hehe det gjelder seff ikke for alle.. fadern e saab orientert å har hadd bare saab mens jeg har vært ilive.. men jeg er Honda fanatiker.. men det er me å påvirke mange.. har en kompis som er ford fanatiker og det finnes ingen andre biler i verden en sierra.. å faren hannes har altid hadd ford men vet av flere som er sån. men det e er ikke saken, å nå kjører jeg det store off topick toget inn i garagen å låser døra :) men det er ikke noen som vet noe om hvem det kan være som har gjort det? å har det blidd taksert? Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JR-Performance] Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Kjør rundt med et våpen i hatthylla, så skjønner folk at de ikke bør gjøre noe booshitt med denna bilen!! *fleipa* kjipt med bilen :shake få igang en aksjon og prøv å finn ut hvem drittunger som har gjort det. så skremmer du vett inn i skallen på de, om du får tak i de... så j**vli at de pisser i buksa... da skjønner det at SÅNT gjør de ikke igjen... the only way to learn it, is the HARD way! (ikke for hardt da seff, ikke noe ulovlig) ;) kondolerer.......damndamn Siter - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg