Gå til innhold

chip tdi

Ranger emnet

dalmoen

Anbefalte innlegg

hei lurer på om noen har noen tips om chiptuning går det greit å kjøpe en til et par tusen eller må jeg opp i 6-8 tusen.lurer også på om noen har en norsk innstuksjonsbok til 99 mod tdi min er kun på tysk.motoren er en 115 hk 285nm

Trur det kanskje lønner seg å koste på chipet noen ekstra tusen ja!Hvertfall hvis du kjøper i norge!Jeg har hørt at man kan få tak i bra chip fra tyskland til en VELDIG billig penge men jeg husker ikke helt hvilket chip det var!jeg trur jeg skulle få det for 3000 kr ferdig montert!

Mmmm....Volvo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår