Gå til innhold

TurboXs: Opel Kadett C Cupe. Prosjekt: Få bilen på veien

Ranger emnet


TurboXs

Anbefalte innlegg

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja bilen er knall tøff den.har altid likt karoseriet. frode har gjort endel rart med denne bilen men nå nesten alt rettet opp.

 

trenger den fjør som låser panseret nede alså.... hint hint karer.

 

videre planer er vel å få pulverlakkert felgene svarte.

 

 

som sagt, motoren blir bygget opp skikkelig fra bunnen av men vi er ikke helt sikkre på om den skal tilbake i bilen igjen.

 

coswort011.jpg

 

noen stikkord om motoren.

 

2150cc

turbonetics 60-1

autronic

mekanisk topp

 

satser på å tømme turboen i benken oxo håpe på at motoren blir rask og fin i fra bunne av.

Bmw M3 Turbo

Nissan king-cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei men prinsippet er jo det samme. jeg tar for meg det meste men er kjempe heldig å har et tett sammarbeid med en kompis som er helt rå på autronic og alt som har med bilelektronik å gjøre

 

er jo v motor så alt er vanskligere der men det er mye som er mulig.

 

hva tenker du på.

Bmw M3 Turbo

Nissan king-cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei men prinsippet er jo det samme. jeg tar for meg det meste men er kjempe heldig å har et tett sammarbeid med en kompis som er helt rå på autronic og alt som har med bilelektronik å gjøre

 

er jo v motor så alt er vanskligere der men det er mye som er mulig.

 

hva tenker du på.

 

 

Nei jeg bare tenkte jeg skulle høre jeg.Har ikke så mye peil på turbo bygging som jeg gjerne skulle hatt så.Så da prøver jeg og lete etter tips og gode råd av de jeg tror kan litt mere en meg om akkurat det tema :):usuck:

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

 

Opel Maffian

 

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva har gått med andre???? radiator forann????

 

ja vet det er gjort men syns ikke det er så dumt å ha den baki j for vekta sin del. blir litt ekstra men til gjengjen litt bedre fordelt.

 

er volvo bakstillig i 4.link og panhardstag.

 

bremsene er tuv godkjente og opprinlig fra en mercedes

 

koni dempere og senkefjører av et slag

 

momo stoler og ratt

 

cowsorth 2wd kasse

Bmw M3 Turbo

Nissan king-cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår