Gå til innhold

Ny bruker med prosjekt

Ranger emnet

GGGolf

Anbefalte innlegg

Hei!! eg er ny bruker av bilforumet. har vore innpå å sett lenge, og bestemte meg for å bli medlem. Eg er imponert over alle dyktige folk som er her med MYKJE kunnskap=)

eg har ein 88 Golf 1.8 med forgasser!!! effektanlegg ellers alt standar på motoren! har stabbstag, sportratt den er senket(veit ikkej kor mykje:s) har 90 fangere og lyktespoiler og gti bredding og gti spoiler bak=)

har også liggende en anne spolier eg har tenkt å montere... den er ein heildekkande som går dundt heile bakruta. ganske kul synest eg. (ligger på bildene som eg viser på Linken lenger nede) men eg veit ikkje kva eg skal lime den med. Så må eg bytte frontrute. den fekk seg en kak på veg til fest;) og eg skal bytte gearkasse for 4 gir virker ikkje!!! ellers er bilen grei, går godt faktisk og lager grom lyr. Litt rust her og der, men eg jobber med saken. har tectylert heile bilen invendig for det lak myke inn dørplasten som eg reparerte og det var begynt å ruste innvendig. til sommeren skal den få tectyl under, og eg drømme om å få lakket bilen for en billig penge!!!

Planene eg ikkje alt for store for bilen, men eg har lyst å få den fin:) den blir nok mest brukt som arbeidsbil, men eg vil ha ein strøken arbeidsbil i motsetning til visse andre:) og eg vil ha en bil eg kan bli stolt av når eg daffer rundt i bygda:)

BILDER: http://filer.minkoffert.no/gggolf/

Working offshore!

Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang.

1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift!

Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen små enkle tips:

-Fjern den stygge "trekkspillgummien" som sitter på vindusviskerne

-Fjerne antennestubben som sitter på framskjermen, og sette i en karosseripropp

-Fjerne/legge ned pusseren bak

-Ha ut leatherlooken din, da dette ikke er så pent i mine øyne, og spesielt ikke da det er "brukt opp" (smak og behag)

-Gi f i den baklukespoileren, da det i utgangspunktet ikke er så veldig fint, og blir ikke penere når den er helt formløs

-Skaffe GTi leppe til frontfangeren din. Den "leppa" eller hva det er som sitter der var ikke så veldig passende:op

-Kjøpe hvite/klare blinkere på siden og foran, mulig de som sitter foran er hvite, men var litt vondt å se på bildet. Å de på siden så ut som ble sota ute i ei kraftig vindkule;) Eller eventuelt bare sote alle lyktene med sotspray, det blir vel det billigste alternativet. Eventuelt kjøpe nye lykter rundt hele bilen, dette blir jo opptil deg hvor mye penger du har tenkte å legge i arbeidsbilen din.

Ihvertfall litt konstruktiv kritikk fra meg om hva du kan gjøre med Golfen:) Og som med alle andre Golf'er så kan din bli pen, bare du ikke gjør alt for mye. Finnes en mellomting som alle vet!

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for alle tips... Men bildene er litt gamle, og eg har kasta ut den slitte "skinnet" som var på sete og tatt vekk trekkspillgummien;) Eg lurer på å lakke kanalen svart med en tectyl spray og så pollere resten av bilen.. blir for dyrt å lakke. ellers så er det med blinklys og lykter nottert. MEn baklyktene side blinkerne og framblinkerne sota da eg kjøpte den, men skal være einig i at det er litt halvhjerta gjort. men bak er det greit. ser stor forskjell fra orginallykter!!! Ellers så er eg redd eg går i retningen mot "harry/rånette" har lakka listene rundt luftdysene i blen og plata rundt instrumenta/cdspiller/varmeaparat samt dørhandtak og sveiv for rutene. har lakka den med kromspray.. ser faktisk bra ut siden bilen har grått interiøs som standard!!! Men...... Kva kan gjerast med 1.8 for å få meir gamp i den (UTEN Å BYTTE MOTOR)

Working offshore!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pris?? såg det stod en anna plass i forumet om effek anlegg til 600peng!! de hørest bra ut=) er det nytt insattsfilter du meiner eller?

Working offshore!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men bilen skal på EU og de er vel noken krav til utslepp og sånn som kanskje kan slå galt ut med "home made" exhaust?;)

Working offshore!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tenker deg om du=) i motsetning til meg:p

neida. har tenkt tanken, men fatter`n e ikkje så blid på slike ting:) men egsosanlegg kan eg lage...... bruke spon fra dreiebienke som dempematteriale:D

Working offshore!

Lenke til kommentar
Del på andre sider