ViceGuy Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Som topic sier så må jeg få strammet bakbremsene siden brekket tar litt høyt oppe. Lurer på om dette er noe hokus pokus eller om en datanerd med 5 tommeltotter klarer dette? Har misstanke om at selv-stramminga ikke virker som den skal, noe kvikkfix for dette problemet samtidig som jeg har av tromlene? Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Tja, 5 tommeltotter lover ikke godt, men er ikke no hokuspokus, selvjusteringa er egentlig bare å gjøre grundig rein og kanskje bittelitt fett på gjengene, pleier å trøble litt på alle biler.... Lykke til! Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HSimpson Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Ta av trommelen og trekk bremsebånda litt fra hverandre (forsiktig). Da legger selvjusteringa seg ut. Tar du for mye så du ikke får på trommelen igjen, så stikk en trekker inn mellom selvjusteringa og "avstandstykket" mellom båndene, da skal den gå tilbake igjen. Men husk å vaske og smøre i samme jobben. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg