Breisladdern Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Kjørte e6 sørover fra gardermoen her om dagen. Da sto det en sivilbil (antar jeg) på en liten rasteplass like ved Jessheim (sørgående). Det sto 4 stk kameraer på støyvollen mellom veien og rasteplassen. Trodde dette var radar/laser så jeg regnet med å bli vinket inn da jeg var redd jeg hadde litt over 100km/t, speedo viste 105km/t. Men nei, fant ingen inntauingspost, så jeg snudde å kjørte forbi stedet igjen, så at det blinket en gang til der, så jeg dro opp til brua som går over e6 like ved der de sto. Derifra hadde jeg panorama utsikt over svineriet.. Boksene blinket som et lag med kåte paparazzi fotografer.. På det meste blinket flere av dem samtidig. Må være flere hundre som blei tatt der. Det som er rart er at jeg så ikke noe skilt mellom siste påkjøring og der de sto som advarte om automatisk trafikk kontroll. Er de ikke pålagt dette av Datatilsynet? Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Det som er rart er at jeg så ikke noe skilt mellom siste påkjøring og der de sto som advarte om automatisk trafikk kontroll. Er de ikke pålagt dette av Datatilsynet? Skal stå skilt minst 300 meter før boksen om jeg husker riktig. De er iallefall pålagt å skilte Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Kan jo vær de testa ut systemer? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Sims] Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Tror jeg så noe lignende ved Kjeller på mandagen. Da stod det en Skoda i veikanten og foran (bak for de som kom den veien "fotoboksen" pekte) stod denne greia. Så ut som ett kamerastativ med en skinne oppå med tre "bokser" og noe ledninger. Jeg så ikke at den blinka eller noe men det høres ut som det kan være samme greia? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 ']Tror jeg så noe lignende ved Kjeller på mandagen. Da stod det en Skoda i veikanten og foran (bak for de som kom den veien "fotoboksen" pekte) stod denne greia. Så ut som ett kamerastativ med en skinne oppå med tre "bokser" og noe ledninger. Jeg så ikke at den blinka eller noe men det høres ut som det kan være samme greia? Politiet har testa nye lasere på Kjeller noen dager nå. Husker jeg kjørte forbi da det sto 5 sånne stativ der og en varebil med to menn inni med hver sin laptop. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 så jeg snudde å kjørte forbi stedet igjen, så at det blinket en gang til der, :win :win :win Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Så det samme for snart et år siden på Rv 4 fra Biri mot Gjøvik. Hadde vel 110 i 80 sona, og har ikke hørt noe enda Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda 323f Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Kjørte e6 sørover fra gardermoen her om dagen. Da sto det en sivilbil (antar jeg) på en liten rasteplass like ved Jessheim (sørgående). Det sto 4 stk kameraer på støyvollen mellom veien og rasteplassen. Trodde dette var radar/laser så jeg regnet med å bli vinket inn da jeg var redd jeg hadde litt over 100km/t, speedo viste 105km/t. Men nei, fant ingen inntauingspost, så jeg snudde å kjørte forbi stedet igjen, så at det blinket en gang til der, så jeg dro opp til brua som går over e6 like ved der de sto. Derifra hadde jeg panorama utsikt over svineriet.. Boksene blinket som et lag med kåte paparazzi fotografer.. På det meste blinket flere av dem samtidig. Må være flere hundre som blei tatt der. Det som er rart er at jeg så ikke noe skilt mellom siste påkjøring og der de sto som advarte om automatisk trafikk kontroll. Er de ikke pålagt dette av Datatilsynet? Datatilsynet??? Håper du mente biltilsynet haaahahahhaha :D Siter Audi A3 97 1.8 automat/klima VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s) * Toyota Celica 91 2.0 GTi * Mazda 323F 91 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 ']Tror jeg så noe lignende ved Kjeller på mandagen. Da stod det en Skoda i veikanten og foran (bak for de som kom den veien "fotoboksen" pekte) stod denne greia. Så ut som ett kamerastativ med en skinne oppå med tre "bokser" og noe ledninger. Jeg så ikke at den blinka eller noe men det høres ut som det kan være samme greia? Stod ved kjeller i dag og. men da satt de i en varebil som var leid, husker ikke hvilket firma, da jeg var mere opptatt av kameraene/laserene. Er vel ganske greit at de tester det ved Kjeller da de står rett uten for dette instituttet for godkjenning av slike lasere, vekter, bensinpumper osv er. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Hadde jeg blitt blinka på uten å blitt varsla hadde jeg faen meg gått å tatt med meg faenskapen hjem og spreng'n med kinaputter!! Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Datatilsynet???Håper du mente biltilsynet haaahahahhaha :D Faktisk datatilsynet som sikrer mot ulovlig overvåkning av deg. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg