doffen23 Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Skal bytte fjørene på tdk min. Er det neon som har prøvd eller har de originale demperne på golfen sin med 40/60 senking??? Kunne godt tenkt med å beholdt demperne... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 det vet jeg ikke om jeg ville satsa på... har ikke erfaring, men hørest ut som en dårli idè Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Jeg ville ikke gjort det, da du vil ta livet av demperne kun etter noen måneder. Blir ikke noe behagelig å kjøre med etter som måneden flyr. Dessuten så finnes det vel mange andre tråder om det sammesprøsmålet, så kunne vært fint å søkt først:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 40mm er vel den gyldne grensen på hvor man bør bytte til kortere dempere, og skal du ha noe mulighet for å få det godkjent, må du uansett bytte. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Jeg ville ikke gjort det, da du vil ta livet av demperne kun etter noen måneder. Blir ikke noe behagelig å kjøre med etter som måneden flyr. Dessuten så finnes det vel mange andre tråder om det sammesprøsmålet, så kunne vært fint å søkt først:) Vært fint om du kunne spart deg for slike kommentarer også......wtf? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Å poenget ditt var? Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg