VW-HS Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 har fått "ordre" om at desse felgene er for "old school" til 3'er golf og at for å finne ut hvor jeg kan få gjort noe lignende eller fått kjøpt ferdig bredda stålfelger, måtte jeg spør her, noen som vet noe? Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 elsker de felgene der.... ett firma her i byen, og forsåvidt alle andre mekaniske verksted har utstyr for å gjøre den jobben som skal til. regn med 3-4000kr for alle sammen (det er den prisen jeg har fått oppgitt.) og skal du ha de så blanke så blir det vell enda dyrere.. nydelig ? javisst... har så lyst på... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 endeli noen som er enig med meg:D trur det blir bra på en sølvfarget vento Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Bare tull at det blir for oldschool! Ikke hør på folk som snakker tull! :D Gjør hva du selv vil, det er det som er viktigst ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 jeg som var so dum å kasta de gamle originale stålfelgene når jeg fikk alu på vinter... jaja, får vel tak i nye til en billig penge:) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg