meino Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 jeg har gått til innkjøp av en cadence wildbeast15" og en cadence Z-7000.. å så koblet jeg i hele greia så fant jeg ut av det var fan så mye støy!! så prøvde jeg med en anna phonakabel å d funka ikke.. så testa jeg en annen forsterker å da spilte d som faen.. hva kan være galt?? Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Du sier: med en annen forsterker så fungerer alt uten støy.... Da ville jeg automatisk reklamert på den nye forsterkern, og tatt med den forsterkern som er fri for støy, så selger kan høre selv.. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Høres ut som kansje jordinga på forsterkeren har fått seg en, kjøpt ny eller brukt ? Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 kjøpt brukt.. er det ingen som reparerer uten at det hadde lønnet seg å kjøpe nytt? Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Er jo bare å høre med noen lokalt . Denne forsterkeren er faktisk meget bra og kostet 6990,- ny . Få pris overslag før du lar noen sette igang . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 ok takk for tipsa.. har hørt en del bra om den forsterkern.. Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg