Gå til innhold

Typhon -> Prosjekt "helt-av-skaftet"

Ranger emnet


Typhon

Anbefalte innlegg

  • Svar 309
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Som noen har fått med seg er bilen nå hos oppretteren etter et lite uhell sist fredag uhhmmwhat?

 

Panser, forskjermer, frontplate og fanger ble lettere deformert...

 

Litt kjipt sånn egentlig... men jeg vil nå si jeg kom ganske bra ut av det, for nå skal dere høre: Jeg snakket i går med opprettersjefen på Bilbutikken AS og han ville gjøre følgende: Siden jeg har en stylingfanger som skal på så ville han gjøre sånn at jeg fikk penger for den fangeren fra forsikringsselskapet! Ikke nok med det, her kommer rosinen i pølsa. De ville også at jeg skulle få med en rekvisisjon til lakkeringsverkstedet som jeg skal bruke når bilen ruller ut derifra slik at forsikringa dekker det også :D

 

Så da blir det full styling og hellakkering innen 2 uker!!! Detta blir villt!! Så nå er det bare å glede seg til sommeren :popcorn

 

Mvh Tony

Mvh Tony

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det din feil? Eller har du kasko?

 

Hva skjer med felger?

 

Må si du har pen corolla ;)

 

Hehe... fatterns gode gamle funker den :P

 

Har full kasko vett så ordner seg! Dama kjørte på meg, men blir min feil :( Dritt men sånn er det!

 

Prøvde å ringe sharif i dag men var bare opptatt og jeg satt i møter resten av dagen.

 

Mvh Tony

Mvh Tony

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jadda.... skjedd lite i det siste men bilen er klar fra oppretter og greier! Sendes til lakkering på tirsdag, ikke noe mulighet før...

 

Så når jeg får den tilbake derifra er det styling på den, felger settes da på og jeg turer til et sted lenger nord for dekorering ;)

 

Slenger ut bilder av før og etter både lakkering og dekorering :)

Mvh Tony

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg love deg!

 

Bilder kommer, både av før, under og etter! Ble jo ny frontrute på meg og ;) Jeg klager ikke :) hehe...

 

All dekor holdes hemmelig inntil jeg får det på bilen! Må jo ha noen overraskelser!

 

Bra at det ordnet seg da Typhon! Bilder liker vi, så post gjerne en haug av de. Kan bli moro å se hva du har funnet på av dekor. Venter i spenning.

Toyota Celica T23 (2000 Modell)

Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg)

Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting går aldri helt etter planen er min erfaring. Den stemmer meget godt ;) hehe...

 

Fikk ikke henta bil i dag på grunn av mangel på bil med tilhengerfeste som er stor nok til å dra denne kjerra på henger! Men takk til en som jobber på Toyota Asker og Bærum så får jeg låne bil i morgen (Tirsdag, blir i dag men...) :) Da fraktes bilen til et verksted som brodern og noen andre disponerer så jeg får gjort bilen istand til lakk og satt på litt styling med mer... Så bilder kommer, bare få fatt på denna bilen ;)

 

God natt! :sleeping

Mvh Tony

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår