PerryZaphire Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Lykke til Tony :) fryktelig spent på dette :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Har ikke sett bilen på lenge. Så nå forventer jeg meg å se en værsting :) Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 hm. lenge siden det er kommet noen bilder i tråden ja ;) kansje jeg også skulle dra den over i en annen bil og få meg litt styling etc ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Heheh... ja bilder kommer... fant endelig igjen kameraet mitt i dag så fikser noen bilder i morgen :redxpoke Så får vi se da... om bilen svarer til forventningene etter at den har fått litt "special treatment" av de profesjonelle innen faget ;) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Oooooog...... BILDER!!! :) Slik ser den ut nu! Startet å pusse ned: Næmmen... uten front a gitt ;) Og frontrute... hmm... Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 puss puss så fårru en æææ...nedpussa bil ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Subwoofah: bare si det, vi vet du vil :D Tony: begynner å likne på noe dette! :) Hvordan er det å være uten bil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 ePiFaNT skrev: Subwoofah: bare si det, vi vet du vil :D Tony: begynner å likne på noe dette! :) Hvordan er det å være uten bil? Thomas: helt jævlig egentlig :P drittkjipt! Men går fremover nå i det minste så det er litt deilig! Har kjørt tralla til pappa som er en Corolla fra 83! Så gleder meg til å få denna saken på veien nå! Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Hehe! Forstår deg godt. Stå på! Vi sitter bare her å sikler i mellomtiden... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 ePiFaNT skrev: Hehe! Forstår deg godt. Stå på! Vi sitter bare her å sikler i mellomtiden... ;) Sikle i vei... sikler etter å gjøre ting jeg! :) I morgen skal jeg ta av dører og bakluke og "rense" de for alt av deler.... så pusse ned! Tar ut rutene, tar av solfilmen som er på de og polerer rutene. Blir som nye;) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deleted Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Ser ut som du har litt av en jobb forran deg Typhon. Det må ha smelt bra i den krashen din. Lykke til ihvertfall jobben som ligger forran deg. Siter Toyota Celica T23 (2000 Modell) Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg) Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 ePiFaNT skrev: Subwoofah: bare si det, vi vet du vil :D Tony: begynner å likne på noe dette! :) Hvordan er det å være uten bil? Begynner å ligne (???) Synes det ikke ligner grisen sånn den er nå :???: Er jo masse som skal gjøres før den bilen er ferdig (vis jeg ikke tar helt feil) men :respect bare stå på videre Tony boy Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoonSky Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 :hello: Ser ikke ut nå, men vet resultatet kommer til å bli kjempe tøft! Så gleder meg til å se den ferdig! Lykke til da!:wave mvh N Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Takk gutter :D og Nina da ;) Legger ut litt bilder av dagens økt. Mye småplukk egentlig som har blitt gjort men som jeg ikke har tatt bilde av. Bilder sier mer en kjeften min... so here it goes: Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NOR_ken Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 blir kjempe morro å se resultate , skulle ønske jeg hadde like mye erfaring , så kunne jeg også gjort noe kult med bilen min :respect lykke til vidre !!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg