Gå til innhold

Typhon -> Prosjekt "helt-av-skaftet"

Ranger emnet


Typhon

Anbefalte innlegg

  • Svar 309
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Klarer ikke å bare titte vettu, du kjenner han!! kommwe du til Pål i dag?

 

hehe... på seg selv kjenner man andre ja!! self må jeg "fingre" lit på leketøyet til Lars!! den er jo "nesten" like sprekk som "porsha" min den... :hammer men blir som sagt ikke noe tur idag, -den trekanten på pilleboksen synes begynner å bli flere som går rundt om hverandre og i hverandre...uhhmmwhat? har tatt en "ligth lobotomering" for mindre enn en ukse siden men begynner å hjelpe nå happyhappy... jeg takker nei til boller ellers men MASE is TAKK!!! :cab

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal jeg handle:

- Firkantrør

- 19mm MDF-plate

- Kabelrør

 

 

Så det blir endel mekking denna uka her vet jeg ;) Venter på en liten forsyning av 15mm kryssfiner og så da blir det bra! Om jeg jobber intenst nok vil jeg vel klare å få ferdig basskassene før eller i helgen og ha laget mange av delene i bagasjen klart!

 

Mvh Tony

Mvh Tony

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Firkantrør fikk jeg ikke tak i her i Drammen. Ingen som solgte :/ hmm...

Kabelrør fant jeg heller ikke i riktig dimensjon, og MDF-plate må jeg ha henger til!

 

Får ta en ny runde i dag selv om jeg ikke får gjort noe før torsdagen uansett.

 

Skal handle inn et laken i dag så jeg får begynt å lage hus til mellomtonene! Gleder meg endel til det :) hehe.

 

Jeg kommer som vanlig med bilder når det skjer noe. Men er det et ønske at jeg forklarer litt rundt hva jeg gjør, og hvofor jeg gjør akkurat det jeg gjør?

 

Mvh Tony

Mvh Tony

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår