Gå til innhold

HJELP!! hvilken bil skal jeg velge nå???

Ranger emnet

golfnos

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan er det med deletilgang osv. når det er eneste ex. i Europa? Kjedelig å måtte vente to måneder på en liten ting man ellers kunne kjøpt hos merkeforhandler, mekonomen, etc..

kommer ann på åssen deler det er, mye er jo likt som vanlig corolla

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har dere en levin stående? dere får den aldri godkjent! kan jeg få sett bilder av den? morsom bil å kjøre ikkesant?! :)

Hvorfor får dem aldri bilen godkjent? Folk kan få til det meste om dem bare vil :D

@70c

Det er vel iallefall en Mark II i landet, Cresta er jeg usikker på, en JZX90 og en JZX100 (som jeg veit om iallefall)

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor får dem aldri bilen godkjent? Folk kan få til det meste om dem bare vil :D

Levinen måtte regges på motorhistorisk grunnlag, og det får man ikke gjort med mer en ett exemplar, akkurat som med den ene utgaven av skyline, som det oxo bare er en av på skilter i norge... husker ikke hvilken av utgavene det er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo men det er R32 .. det er R33 eller R34 som er problemet blant skylines tror jeg....

(edit) det er R34 som er problemet som man kun har fått inn på historisk grunnlag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skylinen generelt sett var jo "umulig" å få regga da. Det har jo PCT da motbevist her. Alt kan reggest på ordinært grunnlag om en bare veit hva hjemmeleksa er og gjør den SKIKKELIGT. Da er ingenting umulig ...

ikke vet jeg. vet bare at R34 får man ikke godkjent her i norge bortsett fra den ene på motorhistorisk grunnlag... det er en av di andre det er fritt frem med å godkjenne...

bilen må være typegodkjent i norge for å kunne regges vanlig , ikkesant?

vet ikke hvorfor, men levinene er ihvertfall ikke det, og som jeg har forstått får man ikke det til heller. men ikke vet jeg.

det har noe med motorene å gjrøre ihvertfall, tror jeg. man får jo oxo vanlige gamle corollaer (di 4-kantede, ikke levin men vanlig) di får man oxo med samme motor som i levin ae101 supercharger , di er heller ikke godkjente i norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må legge til det er r34 GT-R som ikke kan regges utenom motorhistorisk grunnlag...

Edit :

Bilen er kun produsert til det japanske hjemmemarkedet. I forbindelse med dette, og at den da ikke er typegodkjent etter noen Europeiske eller Amerikanske standarder –får man i utgangspunktet ikke registrert en slik bil på norske veier… Men etter mye arbeid, og godt samarbeid fra vegdirektoratets side er den godkjent registrert som bevaringsverdig bil! Dette for å kunne ”berike den norske bilparken” for bilinteresserte –sitat vegdirektoratet…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biler som er registrert og godkjent i EU-land skal også godkjennest i Norge. Så det gjelder å gjøre leksa si som sagt så kan en få til det meste. Du mener f.eks at min kun kan reggest på motorhistorisk grunnlag?

det vet jeg ikke . men levin ae101 er ihvertfall ikke typegodkjent i noen eu-land etter som jeg har forstått...

Lenke til kommentar
Del på andre sider